نماد آخرین خبر

اللهیار در بلژیک یک رقیب ایرانی پیدا کرد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اللهیار در بلژیک یک رقیب ایرانی پیدا کرد!

ورزش 3/کاوه ظهیرالاسلام موفق شد در آخرین دیدار تیمش با ثبت 2 گل و 1 پاس گل نقشی پررنگ در کسب نخستین امتیاز فصل تیمش داشته باشد.
از هفته چهارم لیگ بلژیک، دو تیم سنت ترویدن و دندر بلژیک به مصاف یکدیگر رفتند که زردپوشان سنت ترویدن در حضور 88 دقیقه‌ای کاوه ظهیرالاسلام مهاجم ایرانی خود تا یک قدمی پیروزی هم رفتند اما در نهایت به تساوی 3-3 رضایت دادند.
در شرایطی که این دیدار با نتیجه 1 بر صفر به سود دندر جلو می‌رفت، کاوه ظهیرالاسلام با دو گلی که در دقایق 22 و 30 به ثمر رساند، موفق شد شرایط را تغییر دهد اما ابتدا آنها در شروع نیمه دوم گل دوم را دریافت کردند که البته در دقیقه 53، آدریانو برتاچینی روی پاس کاوه ظهیرالسلام موفق شد این گل را جبران کند که در نهایت، در واپسین دقایق این جدال پرنوسان دروازه سنت ترویدن برای سومین‌بار باز شد.
کاوه ظهیرالاسلام که قدبلندی دارد، در این مدت نشان داده مهاجمی است که در تمامی زمینه‌های شرایط خوبی دارد و با توجه به سنش انتظار می‌رود، در این مسیر پیشرفت بیشتری داشته باشد.

او در صحنه گل اول با فراری فوق‌العاده در دل بین دو مدافع میانی این تیم، توپ را به زیبایی کنترل کرد و پس از لحظه‌ای مکث موفق شد دروازه دندر را باز کند و در زمان به ثمر رسیدن گل دوم هم شاهد جاگیری فوق‌العاده او پشت سر مدافعان این تیم بود که باز هم حرکت خوب و آگاهی محیطی بالای او باعث شد سنت ترویدن به بازی برگردد. ظهیر الاسلام که روی هر سه گل تیمش در این بازی اثرگذاری مستقیم داشت، در نهایت به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

سنت ترویدن در حالی این یک امتیاز را به دست آورد که این تیم هرگز وضعیت خوبی در این فصل نداشت و نخستین یک امتیاز فصل خودش را در این دیدار به دست آورد. آنها اکنون با 1 امتیاز در رده شانزده جدول شانزده تیمه لیگ بلژیک هستند.
لازم به ذکر است که در جدول گلزنان لیگ بلژیک، اکنون اللهیار صیادمنش و کاوه ظهیرالاسلام با 3 گل به صورت مشترک در رده دوم هستند و با آروکوداره آقای گل مسابقات تنها یک گل تفاوت دارند. البته کاوه و اللهیار هر دو زمینه اثرگذاری روی گل‌های تیمشان به‌ صورت مشترک در رده نخست حضور دارند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره