نماد آخرین خبر

روزهای سیاه با ولخرجِ آمریکایی؛ یک تیم را دور بریز!

منبع
فارس
بروزرسانی
روزهای سیاه با ولخرجِ آمریکایی؛ یک تیم را دور بریز!

فارس/یک تابستان پرخرج دیگر برای تیمِ مالک آمریکایی و تصمیم بزرگ سرمربی چلسی که باید برای یک مشت بازیکن خود تعیین و تکلیف کند.
با حضور تاد بولی و خرج‌های عجیب و غریب او در چلسی، دیگر عادت کردیم که آبی‌های لندن یک خروار بازیکن اضافی در لیست خود داشته باشند. در فضای مجازی مُد شده اگر یک جمعیت زیاد در زمین فوتبال دیده شود به شوخی می‌گویند «ترکیب تیمِ چلسی»! بله آنها 42 بازیکن دارند!
آنها امسال نیز ترک عادت نکردند و با اینکه کلی بازیکن داشتند ولی به جذب بازیکن ادامه دادند به طوریکه جیمی کرگر، کارشناس فوتبال انگلیس از این وضعیت انتقاد کرد و حتی به بازیکنانِ جدید هم گفت که «نمی‌فهمم چرا باید به چنین تیمی بروید».پدرو نتو، کران دسبری هال، فیلیپ یورگنسن، رناتو ویگا و مارک گویی بخشی از بازیکنانی بودند که امسال به جمع آبی‌ها اضافه شدند آن هم در حالی که تکلیف یکسری بازیکن در این تیم مشخص نیست و چلسی باید تا 10 روز دیگر آینده آنها را معلوم کند.تازه این تیم سعی دارد ژائو فلیکس را نیز به مدت طولانی خریداری کند و از طرفی تمام توان خود را گذاشته تا ویکتور اوسیمن را از ناپولی با قیمتی بسیار زیاد خریداری کند.
از کپا آریزابالاگا بگیرید که چلسی برای خرید آن رکورد گران‌ترین دروازه‌بان تاریخ را زد تا میخایلو مودریک که در بحبوحه جنگ اوکراین و روسیه به ستاره‌ای گره‌گشا نام گرفت که اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند.
بن چیلول و رحیم استرلینگ نیز که از عناصر مهم تیم در فصول گذشته بودند نیز در لیست چلسی برای پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا قرار نگرفتند تا مشخص شود، مارسکا اصلا به آنها اعتقادی ندارد.
پتروویچ نیز که به عنوان دروازه‌بان راهی این تیم شد نیز زیر سایه سانچز ماند تا او نیز احتمالا به صورت قرضی به تیمی دیگر واگذار شود.مادوئکه، چوکوئمکا و کاسادی نیز که با هزاران آرزو به مرسی‌ساید آمدند ولی اصلا نتوانستند جایی در تیم پیدا کنند و تکلیف آنها اصلا مشخص نیست!
11 ستاره؛ 11 آینده نامعلوم!
کپا آریزابالاگا

چزار کاسادی

ترواه چالوبا

بن چیل

ولکارنی چوکوئمکا

دیوید فوفانا

آنخل گابریل

نونی مادوئکه

میخایلو مودریک

یوردی پتروویچ

رحیم استرلینگ


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره