نماد آخرین خبر

سرمربی جدید تیم بعثت کرمانشاه نیامده رفت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سرمربی جدید تیم بعثت کرمانشاه نیامده رفت

ایرنا/«رضا مرتضی‌زاده» سرمربی جدید تیم دسته یکی فوتبال بعثت کرمانشاه که تنها ۲ هفته است سکان هدایت این تیم را برعهده گرفته است روز گذشته از سمت خود استعفا کرد.
افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه روز گذشته با درخواست جدایی مرتضی‌زاده موافقت کرد و قرار شده است سرمربی جدید تیم بعثت در لیگ دسته اول جام آزادگان بزودی معرفی شود.
مسوولان باشگاه بعثت کرمانشاه تاکنون دلیل استعفای مرتضی‌زاده را اعلام نکرده اند.
این مربی ۵۵ ساله که سابقه مربیگری در لیگ برتر با تیم‌های پیکان تهران، گل‌گهر سیرجان، نساجی مازنداران و مس رفسنجان را در کارنامه خود دارد پیش از این سرمربی تیم کویر مقوای تهران بود که پس از منحل شدن این تیم به تیم بعثت کرمانشاه آمده بود.
مرتضی زاده، ۲ فصل پیاپی موفق شد به عنوان سرمربی همراه با تیم فوتبال کویر مقوای تهران قهرمانی لیگ دسته سه و لیگ دسته دوم کشور و صعود به لیگ یک را تجربه کند.
گزینه های مختلفی برای اینکه هدایت تیم بعثت را برعهده گیرد مطرح شده است که علی نظر محمدی ظاهرا از شانس بیشتری برای قرارگرفتن در راس این تیم برخوردار است.

تیم بعثت کرمانشاه که با خرید امتیاز تیم کویر مقوای تهران امسال به عنوان نماینده این استان در لیگ دسته اول جام آزادگان حضور خواهد داشت هم اکنون در تهران اردو زده است و در باشگاه کارگران در حال آماده سازی برای حضور پرقدرت در این مسابقات است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره