نماد آخرین خبر

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

منبع
ايرنا
بروزرسانی
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور

ایرنا/تیم فوتبال پرسپولیس در چاچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر امروز (پنجشنبه) به مصاف تراکتور تبریز خواهد رفت.
در حساس‌ترین دیدار هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس تهران امروز (پنجشنبه) از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تیم فوتبال تراکتور خواهد رفت.
پرسپولیس در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر برابر ذوب‌آهن با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ بیست و چهارم را با تساوی آغاز کند. در مقابل تراکتور در هفته نخست در خانه مس رفسنجان موفق شد شاگردان محرم نویدکیا را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد تا برخلاف فصول گذشته، لیگ برتر را با پیروزی آغاز کند.
نکته جالب در خصوص تقابل پرسپولیس و تراکتور، رویارویی زودهنگام ستاره‌های سابق سرخ‌پوشان با تیم سابق خود است. علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی ۳ ستاره پرسپولیس در فصل گذشته بودند از مهره‌های تاثیرگذار این تیم در قهرمانی لیگ بیست و سوم بودند.
این ۳ بازیکن بعد از اتمام لیگ و قهرمانی با پرسپولیس با انتقالی جنجالی و پر سروصدا از جمع سرخ‌پوشان جدا شدند تا راهی تبریز شوند و لباس تراکتور را بر تن کنند و همین موضوع بر حساسیت بیش از پیش این بازی افزوده است.
خوان کارلوس گاریدو با توجه به تساوی پرسپولیس در دیدار افتتاحیه لیگ، در این دیدار حساس در جست‌وجویی پیروزی‌است تا از قافله مدعیان در لیگ بیست و چهارم عقب نماند. این مربی اسپانیایی در این بازی حساس امید عالیشاه کاپیتان سرخ‌پوشان را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت آن هم در شرایطی که سایر بازیکنان پرسپولیس مشکلی برای این دیدار ندارند.
مربی اسپانیایی در دیدار حساس امروز الکسیس گوندوز سنگربان الجزایری را در قفس توری سرخ‌پوشان قرار خواهد داد و گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط دفاعی قرمزها جای می‌گیرند.
وحید امیری همچون بازی گذشته در سمت چپ خط دفاعی قرار می‌گیرد و ایوب العملود نیز در سمت راست خط دفاعی بازی خواهد کرد. مسعود ریگی مثل همیشه در پست ۶ بازی خواهد کرد و سروش رفیعی نیز طراح حملات پرسپولیس است.
نکته جالب توجه حضور سینا اسدبیگی در خط هافبک است. اوستون اورنوف برخلاف بازی با ذوب‌آهن از همان ابتدا در بال چپ بازی خواهد کرد و سعید صادقی نیز بال راست پرسپولیس در این دیدار است. عیسی آل‌کثیر در این بازی در نوک خط حمله سرخ‌پوشان قرار می‌گیرد.


ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر تراکتور تبریز:
الکسیس گوندوز - گئورگی گولسیانی - محمدحسین کنعانی‌زادگان - ایوب العملود - وحید امیری - مسعود ریگی - سروش رفیعی - سینا اسدبیگی - اوستون اورنوف - سعید صادقی و عیسی آل‌کثیر


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره