نماد آخرین خبر

دو اهرم مالی بارسلونا برای بمب تابستانی

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دو اهرم مالی بارسلونا برای بمب تابستانی

ورزش 3/بارسلونا در آخرین روزهای بازار فشار می‌آورد تا به شرایط لازم برای فرپلی مالی و در نتیجه ثبت قرارداد دنی اولمو و خرید یک وینگر چپ دست یابد. رفتن گوندوگان به منچسترسیتی به این معنی است که باشگاه مبلغ 15 میلیون دستمزد این بازیکن را پس انداز می‌کند ولی این هم کافی نیست.
خوان لاپورتا به طور خستگی‌ناپذیری تلاش می‌کند تا لالیگا را با معرفی دو اهرم مالی جدید متقاعد کند. اولین آنها سهم 20 میلیونی شرکت آرامارک برای خرید بخشی از بارسا ویژن است. دو هفته پیش توافقی 40 میلیون یورویی با آرامارک اعلام شد، اما این شرکت قرار است 20 میلیون یوروی دیگر نیز پرداخت کند.
باشگاه در حال آماده سازی تمام مدارک برای ارسال به لالیگاست تا آنها مجوز لازم برای خرید بازیکن و ثبت قراردادها را بدهند.

مورد دوم پیچیده‌تر است و به توافق جدید بارسلونا با نایکی مربوط است. باشگاه با تمام سرعت کار می‌کند تا قبل از پایان بازار همه چیز نهایی شود. اگر بارسا به آن دست یابد، یک جهش بزرگ خواهد بود زیرا به باشگاه اجازه می‌دهد تا به قانون 1:1 (یک خرید در ازای یک فروش) بازگردد. در مورد اهرم مالی دوم بارسا فعلا چندان خوشبین نیست.
اگر بارسا زودتر این دو اهرم را فعال کند، می‌تواند بمب‌های بزرگی مانند نیکو ویلیامز (در حال حاضر این بازیکن بسیار دور از بارسلوناست)، لیائو یا کیه‌زا را فعال کند. اما ابتدا باید توافقات بسته شود و لالیگا مجوز را صادر کند. تلاش‌های لاپورتا نتیجه می‌دهد؟


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره