نماد آخرین خبر

به رودریگو در رئال ظلم می‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
به رودریگو در رئال ظلم می‌شود

ورزش 3/اولین بازی فصل رئال در لالیگا با موفقیت همراه نبود و کهکشانی‌ها در زمین مایورکا 1-1 متوقف شدند. تک گل رئال را رودریگو به ثمر رساند، درست مثل فصل قبل که لالیگا برای رئال با گل او به بیلبائو شروع شد.
 کارلو آنچلوتی هم در بازی برابر آتالانتا (سوپرجام اروپا) و هم مایورکا بیش از همه از عملکرد رودریگو راضی بود و جالب اینکه با وجود حضور او در پست وینگر راست، مثلث رئال را BMV نامیده‌اند با حضور بلینگام، امباپه و وینیسیوس.
رودریگو از این قضیه راضی نیست و این در پست کانال واتساپ او مشخص بود. پستی که البته پاک کرد.
ریوالدو، اسطوره برزیلی، حق را به رودریگو داد و گفت: «او دلایل زیادی برای گلایه دارد و به رسانه ها و افرادی که فقط در مورد امباپه، بلینگام و وینیسیوس، صحبت می کنند، هشدار درستی داد. رودریگو بازیکن بسیار مهمی در رئال مادرید است و نباید او را از هیچ یک از هم تیمی هایش در فاز تهاجمی پایین تر بدانیم.»
ریوالدو ادامه داد: «رودریگو هم سطح امباپه، بلینگام و وینیسیوس است.  او مهاجمی است که سال‌ها در باشگاهی مانند رئال مادرید تفاوت ایجاد کرده و صحبت نکردن در مورد اهمیتش در ترکیب، به نظر من یک ظلم بزرگ است. مطمئناً وقتی به رئال مادرید اشاره می‌شود، همیشه برخی بازیکنان از نظر جنبه تبلیغاتی بالاتر هستند اما رودریگو چیزی کمتر از آنها ندارد.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره