نماد آخرین خبر

رئال این بازیکن را برمی‌گرداند تا بفروشد!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رئال این بازیکن را برمی‌گرداند تا بفروشد!

ورزش 3/ رئال مادرید به گزینه فعال کردن بند بازگشت میگل گوتیرز و سپس فروش او فکر می کند.
  رئال مادرید 10 روز فرصت دارد تا تصمیم بگیرد که با میگل گوتیرز چه باید بکند، در حالی که گزینه فعال کردن بند بازگشت هشت میلیون یورویی او را در اختیار دارد.
ده روز قبل از بسته شدن بازار، آینده میگل گوتیرز (23 ساله) همچنان نامشخص است و او منتظر تصمیم نهایی رئال مادرید است. طبق گزارش آاس، رئال چندان مطمئن نیست که این بند را فعال کند اما از این هم آگاه است که خیرونا می تواند او را با رقمی بالاتر به تیمی دیگر انتقال دهد. در واقع رئال مادرید نه از نظر فنی که از نظر مالی به برگرداندن او با دید مثبت نگاه می کند. میگل برای خیرونا در فصل گذشته عالی بازی کرد و همین حالا خواهان زیادی در لیگ های دیگر دارد و خیرونا بی میل به فروش او نیست.
رئال هنوز درصدی از مالکیت این بازیکن را در اختیار دارد و در حالی که خیرونا بند فسخ او برای انتقال به باشگاهی غیر از رئال را 40 میلیون یورو تعیین کرده، بازگرداندن او می تواند سودآور باشد. با مندی و فران گارسیا در سمت چپ، نیازی به میگل حس نمی شود و اگر او برگردد، صرفا برای فروش به باشگاهی دیگر خواهد بود.
رئال در هفته های اخیر بازیکنانی از آکادمی خود را واگذار کرده و پرسودترینش برای انتقال رافا مارین به ناپولی (12 میلیون یورو) بود. فروش الکس خیمنز (5 میلیون یورو به میلان)، ماروین (2 میلیون یورو به لاس پالماس) و جدیدترین آنها نیز لاتاسا با 2 میلیون یورو  به وایادولید بود. احتمالا به زودی نیکو پاز نیز با 6 میلیون یورو راهی کومو خواهد شد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره