نماد آخرین خبر

برای نیکو مهم نیست در بارسلونا هو شود!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
برای نیکو مهم نیست در بارسلونا هو شود!

ورزش 3/ویویان شرایط روحی نیکو ویلیامز در آستانه بازی بارسا-اتلتیک در لالیگا را توضیح داد.
تقویم لالیگا به گونه‌ای است که در فاصله اندک تا بسته شدن بازار نقل و انتقالات، اتلتیک را به دوئل با بارسلونا رسانده است و شیرها با نیکو ویلیامز در یازده تای ابتدایی در مونتجوئیک حاضر خواهند بود؛ بازیکنی که هدف اول انتقالاتی بارسا بود ولی در نهایت ترجیح داد در اتلتیک بماند.
ویویان، بازیکن ملی پوش اتلتیک، در مورد وضعیت نیکو در آستانه بازی با بارسا گفت: «به نظر این مثل یک سریال تابستانی بود. نیکو در این مدت بسیار آرام بوده و این هفته هم همین‌طور بوده است.»
مدافع میانی تیم ملی اسپانیا بخش زیادی از تابستان را با نیکو بود و این دو قهرمانی یورو 2024 را با هم تجربه کردند.
ویویان ادامه داد: «بزرگترین مزیت نیکو این است که او گروه نزدیکان بسیار خوبی دارد که به خصوص توسط برادرش اینیاکی تشکیل شده است و نیکو می‌داند که می‌تواند مانند همیشه روی همه ما حساب کند. او پاهایش را محکم روی زمین سفت کرده است، به جای اینکه در رؤیای انتقال به بارسلونا غرق شود. ما فکر نمی‌کنیم اینکه نیکو تصمیم گرفته در اتلتیک بماند تأثیری روی هواداران بارسا بگذارد. من انتظار دارم در بازی با بارسلونا که بازی سختی خواهد بود، شرایط معمولی باشد. اینکه هواداران بارسا چه واکنشی نشان خواهند داد، چیزی است که ما به آن فکر نمی‌کنیم. مهم نیست علیه او سوت بزنند یا تشویقش کنند. نیکو بازی خودش را انجام خواهد داد و می‌خواهد کمک کند نتیجه خوبی بگیریم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره