نماد آخرین خبر

بارسا جانشین کانسلو را پیدا کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
بارسا جانشین کانسلو را پیدا کرد

ورزش 3/ مارک پوبیل، دفاع راست آلمریا و بازیکن تیم المپیک اسپانیا، گزینه اول جانشینی ژوائو کانسلو در بارسلوناست.
  به نقل از اسپورت، با وجود حضور ژول کنده در سمت راست بارسا و هکتور فورت که منتظر فرصت برای درخشش در ترکیب اصلی بارسلوناست، بارسا منتظر بازگشت کانسلو بود ولی مذاکرات با سیتی خوب پیش نرفت و اکنون گفته می شود مدافع پرتغالی قرار است به الهلال برود.
بارسا در سمت چپ نیز در فصل گذشته از کانسلو بهره برد ولی در این جناح با بالده و وایه، تیم مشکل خاصی حس نمی کند. بسته شدن بازار نزدیک است و خبری از کانسلو نیست. در این بین خبر می رسد که مارک پوبیل، مدافع راست 21 ساله آلمریا، وارد فهرست خرید آبی و اناری ها شده است.
مدافع راست کاتالان متولد تراسا، با سابقه بازی در مانرسا، اسپانیول، خیمناستیک و لوانته، یک سال پیش به قیمت 5 میلیون یورو به آلمریا فروخته شد. او اخیرا در المپیک پاریس به همراه فرمین، اریک گارسیا و کوبارسی برنده مدال طلا شد و چند روز پیش نیز انتقالش به آتالانتا منتفی شد چرا که  باشگاه ایتالیایی حاضر نشد مبلغ 15 میلیون به اضافه 5 میلیون یورو متغیرهای مورد تفاضای آلمریا را بپردازد. 
پوبیل نمی خواهد در دسته دوم اسپانیا به فوتبالش ادامه دهد و مشتاقانه منتنظر جدی شدن مذاکرات بارسلونا و آلمریاست. بارسا می داند که قیمت این بازیکن 15 میلیون یورو است و تنها در صورتی انتقال پیشرفت خواهد کرد که بارسا بتواند بالاخره مجوز قانون 1:1 لالیگا را به دست بیاورد. تاکنون بارسا نتوانسته مسئله فرپلی مالی را حل و فصل کند و بنابراین پوبیل باید صبور باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره