نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

سردار آزمون در بین ۶ ستاره لیگ فوتبال امارات

منبع
مهر
بروزرسانی
سردار آزمون در بین ۶ ستاره لیگ فوتبال امارات

مهر/سایت «alkhaleej» در گزارشی به بررسی بازیکنان مطرح لیگ فوتبال امارات پرداخت و در آن از سردار آزمون نام برد.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان پس از سال‌ها حضور در فوتبال اروپا، در نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی به مدت ۳ فصل راهی شباب الاهلی امارات شد تا همبازی سعید عزت اللهی در این تیم شود.
سایت «alkhaleej» امارات در گزارشی به ۶ ستاره لیگ فوتبال این کشور پرداخته و در آن از سردار آزمون مهاجم ایرانی شباب الاهلی نام آورده است. در مطلب این سایت آمده؛ با شروع لیگ حرفه‌ای «ادنوک» (نام لیگ امارات)، همه نگاه‌ها به سمت برخی ستارگانی خواهد بود که نقش اصلی را برای تیم‌های خود ایفا می‌کنند. این ۶ ستاره عبارتند از:
علی مبخوت
علی مبخوت از زمان شروع فعالیت خود با الجزیره، به نمادی برای این تیم تبدیل شده است. او در طول بیش از یک دهه با الجزیره تمامی عناوین داخلی را به دست آورده و عنوان بهترین گلزن لیگ را با رکوردی که در تاریخ لیگ حرفه‌ای بی‌نظیر است (۳۳ گل در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷) به خود اختصاص داده است. مبخوت با ۲۱۸ گلی که برای الجزیره به ثمر رسانده، با آغاز این فصل به تیم النصر پیوست تا شاید تیم آبی را به سکوی قهرمانی برگرداند.
رامون میرِز

پس از اتمام همکاری با علی مبخوت، الجزیره به دنبال بازیکنی بود که توانایی جایگزینی او را داشته باشد و توانست با «رامون میرِز» آرژانتینی قرارداد ببندد. او در اولین بازی خود در جام ابوظبی اسلامی گلزنی کرد. رامون، که سابقاً بهترین گلزن لیگ کرواسی بوده، یکی از ستارگانی است که انتظار می‌رود برای کسب عنوان بهترین گلزن لیگ و کفش طلا رقابت کند.
سفیان رحیمی
«سفیان رحیمی»، وینگر تیم العین، فصل گذشته عملکرد استثنایی داشت. او ستاره اول تیمش است و امسال در جام باشگاه‌های جهان شرکت خواهد کرد. رحیمی در فصل گذشته با شایستگی عنوان بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد و همچنین در سطح جهانی با تیم المپیک مراکش عنوان بهترین گلزن را با ۸ گل به دست آورد.
سردار آزمون
تیم شباب الاهلی با امضای قرارداد با سردار آزمون، ستاره ایرانی، معامله فصل را در زمینه قراردادهای بازیکنان خارجی به ثبت رساند. آزمون که در باشگاه‌های بزرگی مانند زنیت روسیه، روبین کازان، بایرلورکوزن آلمان و رم ایتالیا بازی کرده و حالا به شباب الاهلی پیوسته است. او در سطح ملی نیز با تیم ملی ایران در ۸۳ بازی شرکت کرده و ۵۳ گل به ثمر رسانده است.
محمد الننی
یک نام جهانی جدید در لیگ حضور خواهد داشت، باشگاه الجزیره با محمد الننی، ستاره تیم ملی مصر و بازیکن آرسنال قرارداد امضا کرد. الننی که در دنیای فوتبال عرب نامی بزرگ دارد، تجربه‌های فراوانی از بازی در لیگ انگلیس با آرسنال و همچنین لیگ ترکیه به او در لیگ امارات کمک خواهد کرد.
فابیو لیما
همه بر این باور هستند که «فابیو لیما» در یک دهه گذشته به عنوان ستاره اول تیم الوصل مطرح بوده است. او از فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۵ برای الوصل بازی کرده و در ۲۴ بازی ۱۶ گل به ثمر رسانده است. لیما با ۱۶۵ گلی که در کارنامه خود دارد، در رتبه چهارم بهترین گلزنان تاریخ لیگ قرار گرفته، پس از علی مبخوت، تیگالی و فهد خمیس. او فصل گذشته الوصل را به دوگانه لیگ و جام رساند و با هدف حفظ این عناوین و تلاش برای کسب عنوان بهترین گلزن وارد فصل جدید شده است. عنوانی که فصل گذشته با اختلاف دو گل به «عمر خربین» از تیم الوحده رسید (۱۹ به ۱۷ گل).


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره