نماد آخرین خبر

وینی جواب اعتماد آنچلوتی را داد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
وینی جواب اعتماد آنچلوتی را داد

ورزش 3/کارلو آنچلوتی از سه سال قبل به مدیران رئال مادرید اعلام کرده بود که به درخشش وینیسیوس جونیور اعتماد و ایمان دارد.
  وینیسیوس جونیور از زمان پیوستن به رئال مادرید نشان داده بود که توانایی زیادی برای پیشرفت و تبدیل شدن به بازیکنی بزرگ در دنیای فوتبال دارد و با وجود اینکه تحت هدایت زین الدین زیدان هم به یکی از ستاره‌های تیمش تبدیل شده بود اما تردیدهایی درباره او وجود داشت.
با این حال، آنچلوتی از زمان حضور دوباره روی نیمکت رئال توانست بهترین استفاده ممکن را از توانایی و مهارت این بازیکن ببرد و اتلتیک مدعی شده است که این مربی ایتالیایی بود که تردیدهای به وجود آمده درباره این بازیکن را برای مدیران باشگاه رئال از بین برد و شرایط را برای درخشش او هموار کرد.
سرمربی پرافتخار رئال مادرید از همان سه سال قبل در گفتگوهای ابتدایی و جلسات اول با مدیران رئال اعلام کرد که اعتماد کاملی بهاین ستاره برزیلی تیمش دارد و می‌داند که او پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به قهرمان و ناجی این تیم را دارد و او هم به خوبی جواب اعتماد مربی‌اش را داد.
وینیسیوس در فاصله این مدت موفق شده است در دو فینال لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند و حالا مدعی اصلی برای کسب جایزه توپ طلای ۲۰۲۴ به حساب می‌آید و به این ترتیب جای خالی یک ابر قهرمان را در سانتیاگو برنابئو برای تیمش و طرفدارانش پر کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره