نماد آخرین خبر

آمار فاجعه‌بار لاپورتا؛ لطفا دیگر بازیکن نخر!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
آمار فاجعه‌بار لاپورتا؛ لطفا دیگر بازیکن نخر!

ورزش 3/ خوان لاپورتا آمار بسیار بدی در خرید بازیکنان جدید برای بارسلونا به جای گذاشته است.
 باشگاه بارسلونا شرایط خوبی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال تجربه نکرده و با مشکلات بسیاری روبرو بوده است. وضعیت بد اقتصادی این باشگاه باعث شده است که آنها نتوانند بازیکنانی که از چند هفته قبل مد نظر داشتند را به آسانی به خدمت بگیرند.
مدیران بارسا امیدوار بودند که با فروش چند بازیکن در پنجره تابستانی بتوانند بودجه مد نظرشان برای تقویت این تیم را به دست آورند اما شرایط مطابق انتظار آنها پیش نرفته است و حتی بازیکنی مانند ایلکای گوندوگان هم که این تیم را ترک کرد، با توافق و به صورت رایگان جدا شد.
عملکرد مدیران این باشگاه و به خصوص خوان لاپورتا در چند سال اخیر با انتقادهای بسیار زیادی همراه بوده است و حالا انتشار آماری باعث شده که این انتقادها بیش از پیش متوجه رییس فعلی بارسلونا شود، آماری که نشان می‌دهد او در خرید ستاره‌های جدید برای تیمش به هیچ وجه موفق عمل نکرده است.
روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که لاپورتا در طول دوران حضورش در بارسا به عنوان رییس این باشگاه تا به حال ۲۴ بازیکن را به خدمت گرفته است که از این جمع تنها هشت بازیکن هنوز در این تیم حضور دارند و این آمار اصلا برای او خوب نیست. هواداران بارسا معتقد هستند که سیاست‌های نقل و انتقالاتی بارسا باید مورد بازبینی جدی قرار بگیرد تا شرایط مالی آنها از این وخیم‌تر نشود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره