نماد آخرین خبر

خشم ستاره یونایتد: بایرنی‌ها خیانت کردند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خشم ستاره یونایتد: بایرنی‌ها خیانت کردند

ورزش 3/ماتیس دی‌لیخت از رفتار مدیران بایرن مونیخ و اظهارات مطرح شده از سوی آنها بسیار ناراحت و عصبانی است.
 دی‌لیخت پس از دو سال حضور در جمع بازیکنان بایرن مونیخ تصمیم گرفت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال این باشگاه را ترک کند و با امضای قراردادی پنج ساله راهی منچستریونایتد شد تا تجربه جدیدی را این بار در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به دست آورد
رسانه‌های آلمانی در چند هفته اخیر بارها اعلام کرده بودند که این بازیکن در فهرست فروش بایرن مونیخ قرار دارد و ونسان کمپانی به عنوان سرمربی جدید این تیم اعلام کرده که نیازی به او ندارد، اما اتلتیک مدعی شده است که این مدافع معتقد است که این اظهارات کذب بوده و به همین دلیل از مدیران بایرن عصبانی است.
گفته می‌شود که او دیداری با کمپانی داشته و از او پرسیده که چرا در فهرست فروش قرار گرفته و او در پاسخ اعلام کرده است که هیچ مسئولیتی در قبال فروشش ندارد و حتی این ادعا را مطرح کرده است که دی‌لیخت همیشه گزینه شماره یک او برای خط دفاعی بوده اما این تصمیم برعهده مدیران بایرن قرار گرفته است.
اطرافیان دی‌لیخت و خود این بازیکن به شدت از این موضوع ناراحت هستند و باور دارند که بایرن مونیخ بازی نادرستی را برای جدایی او راه انداخت. این در حالی است که سخنگوی بایرن به اتلتیک اعلام کرده که کمپانی هرگز چنین اظهاراتی را در گفتگو با این بازیکن مطرح نکرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره