نماد آخرین خبر

انریکه: چقدر شما فرانسوی‌ها آزار دهنده‌اید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
انریکه: چقدر شما فرانسوی‌ها آزار دهنده‌اید!

ورزش 3/پاریسی ها بعد از پیروزی در هفته اول لیگ فرانسه خود را مهیای اولین دیدار خانگی می کنند که فردا برابر مون پلیه خواهد بود. به فاصله 10 روز تا پایان نقل و انتقالات هنوز مشخص نیست که پی اس جی خرید و فروش هایی خواهد داشت یا خیر.
لوئیس انریکه گفت: «جوان ها اگر لیاقتش را داشته باشند، فضا برای درخشش دارند. ذهنیت ما این است که تیم جوانان را تقویت کنیم و جوانان را به ترکیب تیم اصلی بیاوریم. مهم این است که یک تیم خوب بسازیم، فارغ از اینکه جوان هستند یا نه. در تیم به وضوح بازیکنان اطلاعاتی در مورد آینده خود دریافت می کنند. لوئیس کامپوس با ایجنت آنها صحبت می کند و اگر به بازیکنی نیاز نداشته باشیم، مطلع خواهند شد.»
انریکه در مورد خریدهای بیشتر گفت: «هیچ اولویتی نداریم چون ما یک تیم قهرمان در اختیار داریم. ما منتظریم ببینیم بازیکنی مناسب در بازار پیدا می شود یا خیر. ما هیچ فشاری در این زمینه نداریم و از تیمی که دارم راضی هستم. ما همیشه از پیشرفت استقبال می کنیم اما نمی خواهیم برای یک بازیکن هزینه اضافی بپردازیم. تا روز پایانی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.»

اولین بازی امباپه برای رئال در لالیگا: «(می خندد). هفته قبل گفتم اسپانیایی ها و حالا می‌توانم بگویم فرانسوی‌ها چقدر آزاردهنده هستند. من در مورد هیچ بازیکنی که متعلق به پی اس جی نباشد، حرف نمی زنم. نمی خواهم در مورد هیچ بازیکنی که پیراهن پاری سن ژرمن را بر تن ندارد، صحبت کنم.»
لازم به ذکر است که هفته قبل یک خبرنگار اسپانیایی در نشست خبری انریکه در مورد امباپه سوال کرد و او با حیرت و البته شوخی گفت که شما اسپانیایی ها آزار دهنده ایدکه هنوز از امباپه سوال می پرسید


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره