نماد آخرین خبر

دقیقی: ترک شمس‌آذر، فقط در صورت پیشنهاد تیم‌های مدعی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دقیقی: ترک شمس‌آذر، فقط در صورت پیشنهاد تیم‌های مدعی!

ورزش 3/چادرملو و شمس آذر فردا (جمعه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف هم می‌روند، دقیقی در کنفرانس مطبوعاتی این مسابقه صحبت‌های کاملی نسبت به شرایط تیم و بازگشتش به شمس‌آذر انجام داد.
سعید دقیقی، سرمربی تیم فوتبال شمس آذر، در نشست خبری پیش از دیدار فردا با تیم چادرملو، اظهار کرد: فردا با تیم خوب چادرملو که تیمی با ساختار مناسب است، بازی داریم. این تیم به خوبی ساخته شده و یک شرکت بزرگ آن را حمایت می‌کند. سعید اخباری، مربی تحصیل‌کرده و جوان فوتبال، حضورشان در لیگ برتر را تبریک می‌گویم و خوشحالم که فضای اردکان با حضور رشته فوتبال پویا خواهد بود.
دقیقی در ادامه افزود: ما شناخت نسبی از چادرملو داریم. این تیم جنگنده است و حملات سریعی دارد و از فاکتور بازیکنان خود که دونده هستند، به خوبی استفاده می‌کند.
وی همچنین درباره تیم شمس آذر گفت: در این مدت ۱۰ روزه که در خدمت بازیکنان شمس آذر بودیم، تیمی داریم که همگی جوان و به دنبال پیشرفت هستند. هدف ما ارتقای کیفیت بازی خود و رسیدن به اهداف‌مان است
دقیقی در خصوص برگزاری دیدار چادرملو و شمس‌آذر در تهران نیز گفت: کارگروه تجهیز ورزشگاه‌ها به دنبال آن است که هر چه سریع‌تر نیازهای ورزشگاه اردکان رفع شود. حق یزدی‌ها است که از میزبانی خود استفاده کنند و ان‌شاءالله کارگروه تشکیل‌شده امکانات را فراهم کند.
دقیقی در پایان درباره روند نقل و انتقالات تیمش گفت: ما نزدیک به 80 درصد ارنج سال قبل را از دست دادیم. بازیکنان جوانی داشتیم و چند روز پیش تعدادی دیگر به تیم اضافه شدند. فکر می‌کنم هر چه زمان بگذرد، تجربه بازیکنان بهتر و بیشتر می‌شود. سال گذشته تنها یک بازیکن‌مان سابقه بازی در لیگ برتر را داشت و امسال هم تمام تیم‌مان جوان است.

سرمربی شمس آذر در توضیح بازگشتش به این تیم پس از یک دوره کوتاه در ملوان، گفت: من اعتقاد دارم که در شمس آذر به اعتبار فوتبالی رسیدم، اما کسب افتخار چیز دیگری است. در آن زمان نیازها برای کسب افتخار فراهم نبود و به همین دلیل جدا شدم تا فضای جدیدی را تجربه کنم. آرزوی موفقیت برای ملوان و کادر فنی آن، از جمله مازیار زارع و احمد دنیا مالی دارم.
او در ادامه به دلایل جدایی‌اش از ملوان اشاره کرد و افزود: اتفاقاتی در ملوان افتاد که وادار به رفتنم کرد تا انزلی بتواند ادامه دهد. شمس آذر در بحران بزرگی قرار گرفت. زمانی که به این تیم برگشتم، در جلسات تمرینی گذشته به تعداد انگشتان یک دست هم بازیکن سر تمرین نداشتیم و همگی بازیکن تستی بودند. من آمدم تا این تیم را از بحران نجات دهم. من با این تیم بزرگ شدم و تعصب درونی به آن دارم. فکر کردم در این زمان باید کمک کنم و سهمیه را در لیگ حفظ کنیم.
سرمربی شمس آذر همچنین به فلسفه باشگاه اشاره کرد و گفت: باشگاه به جوانگرایی و معرفی بازیکن به لیگ برتر اعتقاد دارد و دوست دارم به جوانان با استعداد کمک کنیم. قطعا نمی‌توانیم مانند تیم‌های دولتی مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتور و… بهترین بازیکن را جذب کنیم و باید بازیکن بسازیم.
او  تأکید کرد: فکر می‌کنم کارگروهی که تشکیل دادیم به دنبال این است که هر ساله تعدادی جوان به لیگ اضافه کنیم و من تا زمانی که از چهار تیم تراکتور، پرسپولیس، استقلال و سپاهان پیشنهادی برایم نیاید، از این تیم نمی‌روم.
دقیقی، سرمربی تیم شمس آذر، درباره وضعیت چمن ورزشگاه سردار آزادگان قزوین که این هفته میزبان بازی استقلال و ملوان خواهد بود، اظهار داشت: این ورزشگاه یکی از بهترین استادیوم‌های کشور است و وجود باد برای هر دو تیم یکسان است. امیدوارم بتوانیم خدمات خوبی ارائه دهیم. من مخالفم که چمنی که برای ماست، باید به تیم‌های دیگر خدمت بدهد.
وی همچنین درباره اضافه شدن ابراهیم شکوری به کادر فنی شمس آذر گفت: ما همبازی و هم دانشگاهی بودیم و در زمینه مدیریتی نیز همکاری داشتیم. امروز شکوری تصمیمی گرفت که در این چند ساله پر تلاش بود و نیاز به استراحت داشت. او دوست داشت به تیم اضافه شود و ما نیز این درخواست را قبول کردیم.
دقیقی در پایان درباره حضور محمد جواد کیا، دروازه‌بان سوم سال گذشته استقلال در تمرینات شمس آذر، گفت: محمد جواد کیا یکی از دروازه‌بان‌های خوب است. به دلیل اینکه سهمیه بالای 21 ساله‌های ما پر است، ممکن است با او قطع همکاری کنیم. سعی داریم گلری زیر بیست سال داشته باشیم.

وی همچنین از سازمان لیگ درخواست کرد که سهمیه زیر 21 سال را افزایش دهند و افزود: اگر بازیکن کیفیت داشته باشد، خود به ترکیب تیم راه پیدا می‌کند و دلیلی ندارد که بگوییم حتماً هدفشان این بوده که نسل جوان تزریق شود. برای اینکه جوانان رشد کنند، این قوانین تأثیرگذار نیستند.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره