نماد آخرین خبر

ورزشگاه ذوب‌آهن بین‌ المللی می‌شود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ورزشگاه ذوب‌آهن بین‌ المللی می‌شود

ورزش 3/رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ امروز از وضعیت ورزشگاه ذوب‌آهن در فولادشهر بازدید و ابراز رضایت کرد.
با توجه به مشکلات عدیده‌ای که بسیاری از ورزشگاه‌های داخل کشور دارند و تحت مرمت و بازسازی قرار گرفته‌اند، قرار است تیم ملی ایران در روز 15 شهریورماه مقابل قرقیزستان در ورزشگاه اختصاصی ذوب‌آهن بازی کند و در این خصوص اقدامات لازم صورت گرفته است.
نکته مهم این است که بعد از فیفادی شهریور ماه ورزشگاه فولادشهر میزبان بازی های زیادی در لیگ برتر و احتمالا لیگ قهرمانان آسیا هم خواهد بود. با توجه به عملیات تعویض چمن ورزشگاه نقش جهان بعد از فیفادی علاوه بر ذوب‌آهن، سپاهان هم بازی های خانگی خود را به فولادشهر می‌برد و احتمالا بازی های آسیایی طلایی پوشان اصفهان هم در ورزشگاه ذوب‌آهن برگزار شود.

در چنین شرایطی صبح امروز امیرحسین روشنک رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ با سفر به اصفهان به ورزشگاه اختصاصی ذوب‌آهن در فولادشهر سر زد تا آخرین وضعیت استانداردسازی این ورزشگاه را مورد ارزیابی قرار بدهد.
روشنک ضمن بازدید از بخش های مختلف ورزشگاه ذوب‌آهن و جلسه با مسئولان این باشگاه و مدیران ورزشگاه شرایط را مطلوب ارزیابی کرد.

به این ترتیب روزهای شلوغی در انتخابی جام جهانی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا انتظار ورزشگاه ذوب‌آهن را می‌کشد و شاهد آن خواهیم بود که بسیاری از بازی ها در اصفهان و فولاشهر برگزار شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره