نماد آخرین خبر

ادامه انتقادات از ستاره یونایتد؛ اینطور بازی نکن

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ادامه انتقادات از ستاره یونایتد؛ اینطور بازی نکن

ورزش 3/ منچستریونایتد عصر امروز در بازی خارج از خانه مقابل برایتون با نتیجه 2-1 شکست خورد. با وجود اینکه فصل جدیدی از لیگ برتر آغاز شده ولی به نظر می‌رسد که یونایتد همچنان مانند فصل پیش هماهنگی کاملی ندارد.
ریو فردیناند، بازیکن سابق منچستریونایتد و جو کول، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس، پس از پایان بازی به شدت از یکی از بازیکنان تعویضی منچستریونایتد انتقاد کردند.
این دو کارشناس که بعد از بازی در تی‌ان‌تی اسپورت صحبت می‌کردند، آنتونی را مقصر دانستند و اظهار داشتند که مهاجم برزیلی "باید بهتر عمل کند".

جو کول‌ در مورد آنتونی گفت:"او باید بهتر شود، او باید با آن کنار بیاید و در موقعیت‌های حساس درست عمل کند. فرم بدن بازیکنان یونایتد روی گل دوم خوب نبود و سه نفر از آن‌ها بازیکنی که باید را مارک نکرده بودند."
ریو فردیناند اضافه کرد: "آنتونی باید در آن صحنه تکل می‌‌زد، او باید توپ را از حریف می‌گرفت. او باید خیلی بیشتر کار کند. آنتونی نباید اینطور بازی می‌کرد."

این دو به تجزیه و تحلیل خود از بازی ادامه دادند و کول از بازیکنان ذخیره یونایتد به ویژه آنتونی دوباره انتقاد کرد.
کول گفت: "گاهی اوقات در یک بازی فوتبال، به خصوص این روزها، که پنج تعویض داریم، باید خودتان را آماده کنید چون کار شما در شروع بازی ممکن است داخل زمین نباشد و روی نیمکت بنشینید. سپس باید آماده باشید و هر زمان که به شما نیاز بود وارد زمین شوید."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید