نماد آخرین خبر

چمن ورزشگاه مدرن؛ خانه حشرات و ناهموار!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
چمن ورزشگاه مدرن؛ خانه حشرات و ناهموار!

ورزش 3/ چمن ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد کیفیت گذشته را ندارد و این مساله مورد انتقاد اعضای دو تیم ذوب‌آهن و هوادار قرار گرفت.چمن ورزشگاه مدرن: خانه حشرات و ناهموار!

 یکی از اتفاقات ویژه‌ هفته دوم لیگ برتر به برگزاری یک مسابقه در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد بعد از مدتی بسیار طولانی بود؛ با توجه به میزبانی تیم ملی ایران از قرقیزستان در ورزشگاه اختصاصی ذوب‌آهن، سبزپوشان فوتبال ایران ناچار به ترک اصفهان و میزبانی در مشهد شدند. این اتفاق باعث شد تا یک مسابقه لیگ برتر بعد از 2 سال و 83 روز در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار شود.

ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد که آخرین بار میزبان بازی‌های شهرخودرو در لیگ برتر بود، از آن زمان فقط چند بازی لیگ دو و لیگ سه را میزبانی کرده و عملا کسی از وضعیت آن خبری نداشت. با این حال تصورات بر این بود که استادیوم مدرن شهر مشهد مورد نگهداری ویژه قرار گرفته و شرایط بسیار خوبی برای میزبانی دارد.

تصورات درباره وضعیت استادیوم امام رضا(ع) مشهد به حدی خوب بود که امیر  قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی در مصاحبه اخیر خود نسبت  به ندادن این ورزشگاه به تیم ملی گلایه‌هایی را مطرح کرد.

با این حال برگزاری دیدار ذوب‌آهن و هوادار نشان داد که وضعیت چمن ورزشگاه امام رضا(ع) هرگز مثل گذشته نیست و چمن آن دچار خرابی های بسیاری شده است.

عدم برگزاری بازی های لیگ برتر و عدم نگهداری درست باعث شده چمن ورزشگاه امام رضا(ع) وضعیت خوب گذشته را از دست بدهد و همین مساله باعث گلایه اعضای دو تیم ذوب‌آهن و هوادار هم شد.

محمد ربیعی سرمربی ذوب‌آهن که خودش پیشنهاد برگزاری بازی در مشهد را داده بود، در این خصوص گفت: « برای هر دو تیم زمین ناشناخته بود و حکم میهمان داشتیم. کیفیت چمن اصلا خوب نبود و واقعا حیف است. تصور من از چمن امام رضا(ع) این نبود. یک جاهایی توپ پله می‌شد و اجرای کارهای ترکیبی سخت بود.»

با شرایط موجود مشخص است که فوتبال مشهد روز به روز شرایط نامناسب‌تری پیدا می‌کند؛ بی‌شک استادیوم امام رضا(ع) یکی از بهترین و استانداردترین ورزشگاه های ایران است که به دلیل نداشتن تیم مشهدی در لیگ برتری مدت زیادی است بلااستفاده مانده و در چنین شرایطی رسیدگی چندان مناسب  به آن نشده است.

امروز مشهدی ها با چمنی در استادیوم مدرن شهر خود مواجه هستند که پستی‌ها و بلندی‌های زیادی دارد و آفت های زمین باعث شده تا انبوهی از حشرات ناشناخته در ورزشگاه دیده شود و کار را برای حاضران در یک مسابقه سخت کند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره