نماد آخرین خبر

تکلیف مرادمند در استقلال مشخص شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تکلیف مرادمند در استقلال مشخص شد

ورزش 3/مدافع باتجربه استقلال در بازی تدارکاتی امروز این تیم به میدان رفت تا اینچنین تداوم حضورش در جمع آبی‌پوشان توسط جواد نکونام مشخص شود.تکلیف مرادمند در استقلال مشخص شد

محمد حسین مرادمند که با ابهام در خصوص ادامه حضورش در استقلال مواجه بود و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی حتی شایعه حضورش در پرسپولیس نیز داغ شده بود، در نهایت با علاقه قلبی که نسبت به تداوم همکاری با آبی‌ها نشان داد، بار دیگر در فصل بیست و چهارم نیز پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

مرادمند که سابقه گلزنی در دربی را نیز در کارنامه دارد تا به این شکل از محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم برخوردار باشد، بعد از جدایی علی نعمتی بحث حضورش در پرسپولیس شکل گرفته بود و با تماس‌هایی از سوی این باشگاه نیز مواجه شد. با این حال او با رد این پیشنهادات و انتظار برای بازگشت دوباره به استقلال، در پایان هفته دوم و تقابل تیمش با ملوان بندرانزلی به تمرینات این تیم برگشت و در بازی تدارکاتی امروز آبی‌ها  نیز در ترکیب این تیم قرار گرفت.

با این شرایط به نظر می‌رسد بحث جدایی او از استقلال به طور کامل منتفی شده و این مدافع باتجربه که آمار مناسبی نیز در ترکیب تیم جواد نکونام در فصل گذشته به جا گذاشته، بار دیگر با پیراهن این تیم کار را دنبال خواهد کرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره