نماد آخرین خبر

کشتی فرنگی جام آکسیونوف؛ صعود 2 نماینده ایران به فینال

منبع
فارس
بروزرسانی
کشتی فرنگی جام آکسیونوف؛ صعود 2 نماینده ایران به فینال

فارس/در پایان مسابقات مقدماتی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام آکسیونوف ایمان محمدی و علی اسکو به دیدار فینال راه یافتند.

رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام آکسیونوف امروز در شهر نووسیبیرسک کشور روسیه برگزار شد و در پایان رقابت های مقدماتی ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم و علی اسکو در وزن 77 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و محمد ناقوسی در وزن 82 کیلوگرم در دیدار رده بندی حضور دارد.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 2 بر صفر مغلوب ریزمانوف از روسیه شد و با توجه به شکست این حریف در دورهای بعد، از دور رقابت ها کنار رفت. پیام احمدی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست با نتیجه 6 بر 3 مغلوب تیگران میناسیان از ارمنستان شد و با توجه به شکست این حریف در دورهای بعدی، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی در دور اول مقابل هراسیا پوقوسیان از ارمنستان با نتیجه 4 بر صفر به برتری دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر آرتورملکانیان از روسیه را مغلوب کرد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر مقابل بلال برسانوکایف از روسیه پیروز شد. محمدی در دیدار نیمه نهایی با نتیجه 8 بر صفر میرامبک آیناگولوف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. محمدی در دیدار پایانی به مصاف آستمیر بیژویف از روسیه می رود.

امیررضا ده بزرگی دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست با نتیجه 2 بر صفر آدیلیت یربولاتوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 1 رونات یامانوف از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور سوم با نتیجه 8 بر صفر مغلوب ارژت ژارلیکاسین از قزاقستان شد و با توجه به شکست حریفش در مبارزه بعدی، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم علی اسکو پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 9 بر 1 والری ژلداشیف از روسیه را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر آندری مالی از بلاروس را مغلوب کرد. اسکو در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 3 بر 2 از سد آدلت تیولوبایف از روسیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با سرگئی استپانوف از روسیه کشتی می گیرد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم محمد ناقوسی در دور اول با نتیجه 4 بر 2 مقابل النور اسداف از روسیه به برتری دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر مقابل کریل پوتورایف از روسیه به پیروزی رسید. اسکو در دور بعد با نتیجه 3 بر 1 سوسروکو کودزوکوف کشتی گیر روسی الاصل از برزیل را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 6 بر صفر مغلوب رافائل یونوسوف از روسیه شد و به دیدار رده بندی رفت. غلامرضا فرخی دیگر نماینده کشورمان در دور نخست با نتیجه 10 بر 2 اریک شامیلوف از روسیه را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر مغلوب سوسروکو کودزوکوف از برزیل شد و با توجه به شکست این کشتی گیر مقابل ناقوسی، فرخی از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 87 کیلوگرم آرشام بهرام زاده در دور اول با نتیجه 4 بر صفر اولگ موریف از روسیه را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 4 بر صفر مقابل دامیان وونیوف از سوئیس مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم شایان حبیب زارع پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با توجه به حاضر نشدن آستمیر تینوف از روسیه، پیروز شد. حبیب زارد در دور بعد مقابل محمد اولویف از روسیه با نتیجه 1 بر 1 مغلوب شد و با توجه به شکست این حریف در دور بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.

رقابت های رده بندی و فینال فردا (یکشنبه) برگزار می شود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره