نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

داوری سنگین‌ترین بازی هفته با چسب نواری!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
داوری سنگین‌ترین بازی هفته با چسب نواری!

ورزش 3/وحید کاظمی و کمک‌هایش روز سختی را در تبریز گذراندند؛ با این حال آنها سعی کردند با استفاده از ظرفیت‌های موجود عملکرد خوبی داشته باشند.داوری سنگین‌ترین بازی هفته با چسب نواری!

تراکتور و پرسپولیس در یک بازی مهیج و جذاب در هفته دوم لیگ برتر تن به تساوی یک بر یک دادند و امتیازات را تقسیم کردند؛ این بازی اما اتفاقات جذابی را در خود جا داده بود و همین مساله کار را برای تیم داوری سخت کرد.

تیم داوری بازی تراکتور و پرسپولیس در شرایطی بازی را قضاوت کرد که این مسابقه با تکنولوژی کمک داور ویدئویی برگزار شد. اگرچه انتقادهای زیادی به کانکس مربوط به VAR در ورزشگاه یادگار امام تبریز وارد بود، اما در نهایت کمک داور ویدئویی کمک زیادی به قضاوت وحید کاظمی و کمک‌هایش کرد و باعث شد آنها بهتر صحنه‌های موجود را ببینند.

وحید کاظمی که در طول بازی تراکتور و پرسپولیس از مانیتور VAR هم استفاده کرد، روز سختی را برای قضاوت در این مسابقه سپری کرد. او با استفاده از تکنولوژی‌های روز داوری سعی کرد بهترین قضاوت را داشته باشد.

داور بین‌المللی فوتبال ایران که با چسب نواری گوشی خود را به گوشش چسبانده بود تا بهتر بتواند توصیه‌های اتاق VAR را بشنود، در جریان بازی اخیر عملکرد نسبتا مناسبی داشت و با وجود انتقادهایی که به قضاوتش شد، اما به نظر می‌رسد روز خوبی را سپری کرده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره