نماد آخرین خبر

یامال: با پدرم سر تعداد گل‌هایم شرط بسته‌ام!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
یامال: با پدرم سر تعداد گل‌هایم شرط بسته‌ام!

ورزش 3/یامال، ستاره بارسلونا، می‌گوید با پدرش بر سر تعداد گل‌هایی که در این فصل می‌تواند به ثمر برساند شرط بسته است!یامال: با پدرم سر تعداد گل‌هایم شرط بسته‌ام!

 بارسلونا در چارچوب هفته دوم لالیگا توانست با نتیجه ۲-۱ اتلتیک بیلبائو را شکست دهد و دومین پیروزی پیاپی را به دست آورد.

کل اول آبی‌اناری‌ها را لامین یامال با یک شوت استثنایی به ثمر رساند و در ادامه با اینکه اویهان سانست گل تساوی را به ثمر رساند اما رابرت لواندوفسکی توانست بازی را ۲-۱ کند و بارسلونا را به پیروزی برساند.

پس از پایان بازی یامال از احساساتش پس از به ثمر رساندن اولین گلش در فصل جدید لالیگا  پیروزی ارزشمند مقابل اتلتیک بیلبائو گفت. او در مورد گل فوق‌العاده‌ای که زد گفت: «فضای خیلی کمی دیدم. دیدم نیکو خیلی سریع به سمت من دوید و سپس من توپ را شوت کردم. گل فوق‌العاده‌ای بود. از عملکرد تیم خوشحالم.»

او درباره صحبت‌هایش با نیکو ویلیامز گفت: «من و او رابطه بسیار نزدیکی داریم و بله، در زمین صحبت کوتاهی با همدیگر داشتیم.»

او سپس در مورد تعداد گل‌هایی که می‌تواند در این فصل بزند، افزود: «با پدرم شرط بسته‌ام که چند گل و پاس گل می‌توانم ثبت کنم. خواهیم دید که می‌شود.»

او در مورد بازی ادامه داد: «ما به خوبی در برابر اتلتیک بیلبائو بازی کردیم. آنها با یک پنالتی بازی را مساوی کردند اما در ادامه گل زدیم و در کل آنها حتی یک موقعیت خطرناک هم نداشتند


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره