نماد آخرین خبر

پاسخ ایجنت اوسیمن؛ تکلیف الاهلی مشخص شد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پاسخ ایجنت اوسیمن؛ تکلیف الاهلی مشخص شد

ورزش 3/ایجنت ویکتور اوسیمن در میان گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده مهاجم ناپولی، مصاحبه‌ای انجام داد. این مهاجم نیجریه‌ای یکی از بازیکنانی است که نام او در تابستان امسال بسیار مورد بحث قرار گرفته است. علی‌رغم اینکه این مهاجم با ناپولی قرارداد دارد، از چلسی به عنوان مقصد بعدی او نام برده می‌شود.
همچنین گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که این بازیکن 25 ساله می‌تواند یک انتقال هیجان‌انگیز به عربستان سعودی را تکمیل کند.
با این حال، روبرتو کالندا، از موکلش و همچنین ناپولی خواسته که با وجود شایعات مطرح شده به وضعیت این بازیکن احترام گذاشته شود.

کالندا گفت: "ویکتور اوسیمن بازیکن ناپولی است. اخیراً قراردادش را با رضایت دوجانبه تمدید کرده است. او تاریخ‌ساز شد و زمانی که پیشنهادات مهمی وجود داشت (مثل همین امسال) ما همیشه تصمیمات باشگاه را می‌پذیرفتیم.
همانطور که گفتم، تصمیم نداریم که اوسیمن را به دوردست بفرستیم. ویکتور به عنوان بازیکن سال آفریقا انتخاب شد و در رده‌بندی توپ طلا هشتم شد، او هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در اروپا دارد. احترام و تعادل لازم است."

تلاش چلسی برای اوسیمن حداقل به 12 ماه قبل برمی‌گردد. آبی‌ها به دنبال جذب مهاجم ناپولی‌ بودند. تنها چهار روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی‌مانده و ویکتور اوسیمن باید برای آینده‌اش تصمیم بگیرد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید