نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

دربی خارج از تهران، در دست بررسی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دربی خارج از تهران، در دست بررسی!

ورزش 3/بر اساس برنامه‌ای که کمیته مسابقات سازمان لیگ برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر در نظر گرفته اوایل مهرماه باید هفته ششم برگزار شود؛ هفته‌ای که به‌خاطر برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس بسیار اهمیت دارد.
در شرایطی که سازمان لیگ تاکید دارد مسابقه حساس دربی تهران را مثل سایر مسابقات هفته ششم در زمان مقرر برگزار کند، هنوز مکان برگزاری این مسابقه مشخص نیست!
اگرچه به احتمال فراوان ورزشگاه شهدای شهرقدس تا بعد از فیفادی شهریور آماده میزبانی از رقابت‌های لیگ برتر می‌شود و تا قبل از هفته ششم لیگ برتر احتمال رسیدن ورزشگاه تختی در شرق تهران به بازی‌ها نیز وجود دارد، اما شورای تامین استان تهران به‌خاطر حساسیت بازی دربی و تماشاگران پرتعداد بعید است اجازه برگزاری بازی استقلال و پرسپولیس در این دو ورزشگاه را بدهد.

از ابتدای فصل هم گفته شده بود امکان برگزاری مسابقه دربی تهران در ورزشگاه تختی یا شهرقدس وجود ندارد و این بازی باید در آزادی باشد. از سوی دیگر بعید است ورزشگاه آزادی تهران تا اوایل مهرماه آماده میزبانی از مسابقه‌ای باشد و به همین خاطر سازمان لیگ برای برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته ششم به یک چالش بزرگ خواهد خورد.
یکی از راهکارها برای میزبانی از دربی، برگزاری این مسابقه خارج از تهران است. شهرهایی مثل تبریز، اراک و اهواز کاندیداهای برگزاری بازی دربی خارج از تهران هستند اما جالب است که در هفته ششم آلومینیوم در اراک میزبان است و فولاد هم در اهواز پذیرای هواداران خواهد بود و عملا این دو گزینه منتفی است.

از سوی دیگر برگزاری بازی در تبریز هم شرایط خاص خود را دارد و نیازمند دریافت مجوزهای لازم از شورای تامین استان آذربایجان شرقی دارد که بعید است چنین اتفاقی هم رخ بدهد.
اگرچه گزینه برگزاری دربی خارج از تهران روی میز سازمان لیگ است اما هنوز چیزی در این خصوص قطعی نشده است. بحران میزبانی از مسابقه استقلال و پرسپولیس موضوعی است که سازمان لیگ باید به زودی درباره آن به جمع‌بندی برسد و باید دید در نهایت این مسابقه حساس از هفته ششم که اوایل مهرماه خواهد بود، در کدام ورزشگاه و با چه شرایطی برگزار می‌شود


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره