نماد آخرین خبر

سایه نمایش‌های امباپه روی رئال

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
سایه نمایش‌های امباپه روی رئال

ورزش 3/کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، تنها مهاجم رئال مادرید است که در این فصل از رقابت‌های لالیگا گل نزده است.
  رئال مادرید که پس از ورود کیلیان امباپه حسی مانند تاجگذاری داشت، شروع دور از انتظاری همراه این ستاره فرانسوی در لالیگا داشته است. نه رئال می‌درخشد و نه ستاره جدیدش تفاوتی در این تیم ایجاد می‌کند.
رئال مادرید و امباپه انگار در یک تنگنا گیر کرده‌اند و تنها سه بازی بعد از شروع لیگ، تیم کارلو آنچلوتی در حال حاضر دچار مشکل شده است. دومین تساوی در سه بازی، آن‌ها را 4 امتیاز از بارسلونا عقب انداخته که پس از سه پیروزی در صدر جدول قرار دارند. مادریدی‌ها در یک چشم به هم زدن در دفاع از عنوان قهرمانی دچار مشکل شده‌اند.
این اختلاف امتیاز بزرگ نیست و لیگ تازه شروع شده، اما در حال حاضر اختلاف امتیاز اولین زنگ خطر به صدا درآمده است، چون رئال اینطور متوجه می‌شود که جای بیشتری برای ریسک و اشتباه ندارد.
پس از شروع درخشان فصل با فتح سوپرجام اروپا، رئال با تساوی مقابل مایورکا فصل را شروع کرد، برابر رئال وایادولید برنده شد و شب گذشته مقابل لاس پالماس متوقف شد.
پنج امتیاز در شروع لیگ برای رئال کافی نیست، به خصوص با توجه به شروع درخشان بارسا که در حال حاضر به صدر جدول رده بندی هم صعود کرده است.
20 شوت: فقط یک گل!
ناکامی رئال مادرید در لالیگا بازتابی از نمایش امباپه است که هنوز گلی به ثمر نرسانده است. یکی از مشکلات رئال عدم گلزنی در شروع لیگ بوده و کیلیان هم در حال حاضر کمکی به حل آن نمی‌کند.
در واقع، در این مرحله او تنها مهاجم مادرید است که در لیگ گل نزده است. رودریگو در بازی اول، براهیم دیاز و اندریک در بازی دوم گلزنی کردند و دیروز وینیسیوس از روی نقطه پنالتی به گل تساوی رسید.
در حال حاضر هیچ اثری از ستاره فرانسوی که پس از گلزنی در اولین بازی خود در سوپرجام اروپا خوش درخشیده بود، وجود ندارد.


حال سه بازی متوالی بدون گلزنی برای کیلیان سپری شد و این هم در حالی است که او مقابل لاس پالماس خیلی تلاش کرد تا روی نتیجه بازی اثر بگذارد.
در مجموع، امباپه در 4 بازی خود با مادرید 20 بار شوت زده که 8 مورد از آن‌ها در چارچوب بوده و تنها یک گل به ثمر رسانده است.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره