نماد آخرین خبر

اسطوره‌ها به هم رسیدند؛ راموس کنار کروس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
اسطوره‌ها به هم رسیدند؛ راموس کنار کروس

ورزش 3/سرخیو راموس تصاویری از خودش در کنار تونی کروس و کلکسیون ارزشمندش از بازیکنان بزرگ دنیا منتشر کرد.
تونی کروس در اقدامی غیر منتظره در هفته‌های پایانی فصل گذشته اعلام کرد که قصد دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کند و در دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند برای آخرین بار پیراهن رئال مادرید را به تن کرد و پس از حذف تیم ملی آلمان از یورو ۲۰۲۴ برای همیشه از فوتبال کنار رفت.
این اتفاق ضربه بزرگی برای هواداران رئال بود و بسیاری از بازیکنان فعلی و سابق این تیم که فرصت بازی در کنار این ستاره آلمانی را داشتند به آن واکنش نشان دادند و ابراز ناراحتی کردند. یکی از آنها هم سرخیو راموس بود که برای مدتی طولانی در کنار این بازیکن در زمین بازی و برای رئال افتخار کسب کرده بود. 
اما به نظر می‌رسد که خداحافظی کروس از دنیای فوتبال باعث شده است که او فرصت بیشتری برای دیدار با دوستان قدیمی داشته باشد و راموس دقایقی قبل تصاویری از خودش در کنار این هم تیمی سابقش در رئال منتشر کرد که در کنار کلکسیون ارزشمند و مفصل او از پیراهن‌های بازیکنان بزرگ دنیای فوتبال مانند رونالدو، مالدینی و مسی دیده می‌شد.

راموس در این باره نوشت:« هیچ کلکسیون افسانه‌ای بدون حضور یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان دنیای فوتبال کامل نیست، برادرم آنتونیو. به عنوان یک بازیکن، نمره ۱۰ و به عنوان یک انسان، نمره ۱۱. ممنونم برادر. همیشه در تیم من هستی!»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره