نماد آخرین خبر

خشم کونته؛ این قانون مسخره را تغییر دهید!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خشم کونته؛ این قانون مسخره را تغییر دهید!

ورزش 3/کونته، سرمربی ناپولی‌، خواستار تغییر زمان پایان نقل و انتقالات تابستانی شد.خشم کونته: این قانون مسخره را تغییر دهید!

در هفته سوم رقابت‌های سری A ناپولی‌ به مصاف پارما رفت و با گل‌های دیرهنگام روملو لوکاکو و آندره آنگویسا با نتیجه 2-1 برنده شد.

آنتونیو کونته پس از برتری شاگردانش در بازی خانگی از قانون نقل و انتقالات تابستانی انتقاد کرد و امیدوار است که فرصت جابجایی بازیکنان زودتر و قبل از شروع فصل جدید به پایان برسد.

کونته پس‌ از بازی گفت:"این ایده مسخره‌ای است که بازار نقل و انتقالات در هفته سوم هر فصل جدید به پایان برسد. شما بازیکنانی را آماده می.کنید که جدا می‌شوند و خود را در حال بازی با بازیکنانی می‌بینید که خیلی کم با هم تمرین کرده‌اید. با توجه به اینکه قوانین فوتبال دائما در حال تحول است، امیدوارم این قانون پوچ تغییر کند."

او درباره ترکیب امروز تیمش با توجه به تغییرات در فهرست ناپولی‌ گفت:"امروز لوبوتکا و آنگویسا را ​​در زمین داشتیم و من هیچ هافبک دیگری روی نیمکت نداشتم چون یاکارینو و ساکو، به صورت قرضی جدا شدند."

کونته درخواست کرد که این قانون زودتر تغییر کند:"این خوب نیست و امیدوارم در آینده، با توجه به اینکه همه در حال تغییر فرمت‌ها و مسابقات هستند، این قانون هم تغییر کند. لوکاکو امروز با دو جلسه تمرین وارد زمین شد، نرس تازه به ما ملحق شده است. اکنون امیدوارم از این وقفه استفاده کنم تا زودتر آماده شوند. واقعا وضعیت خیلی سخت است."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره