نماد آخرین خبر

فونسکا: بازیکنان میلان جرأت بازی کردن نداشتند

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
فونسکا: بازیکنان میلان جرأت بازی کردن نداشتند

ورزش 3/ فونسکا؛ سرمربی میلان پس از تساوی ۲-۲ مقابل لاتزیو، از تیمش انتقاد کرد.فونسکا: بازیکنان میلان جرأت بازی کردن نداشتند

این مربی برای بازی شنبه‌شب مقابل لاتزیو ریسک بزرگی کرد و تصمیم جسورانه‌ای گرفت که رافائل لیائو، تئو هرناندز و کاپیتان داویده کالابریا را پس از کسب یک امتیاز از دو بازی ابتدایی، روی نیمکت قرار داد.

در ابتدا این تصمیم جواب داد، زیرا استراهینیا پاولوویچ آنها را جلو انداخت، اما وقتی تاتی کاستیانوس و بولایه دیا در عرض چهار دقیقه بازی را برگرداندند، او مجبور شد ستاره‌های خود را به میدان بفرستد.

آنها بلافاصله تأثیر خود را گذاشتند، زیرا در عرض ۳۰ ثانیه تئو هرناندز و تامی آبراهام با هم همکاری کردند تا گل تساوی از سوی رافائل لیائو به ثمر برسد. لحظاتی پس از آن گل، یک وقفه به خاطر کولینگ برک وجود داشت که همه به جز تئو هرناندز و رافائل لیائو که در طرف دیگر زمین ایستاده بودند، دور فونسکا جمع شدند تا دستورالعمل‌های او را بشنوند. فونسکا در این مورد به دازن گفت: «هیچ مشکلی وجود ندارد. فکر می‌کنم تئو بعد از بازی به رسانه‌ها توضیح داد. ما نباید سعی کنیم مشکلاتی ایجاد کنیم، زیرا این هفته با بازیکنان صحبت کردم، تصمیماتم را توضیح دادم، آنها پذیرفتند و اعلام کردند هیچ مشکلی ندارند. صادقانه می‌گویم، حتی آنها را ندیدم که آنجا هستند و روی چیزهای دیگر تمرکز داشتم.»

او افزود: «آنها تنها دو دقیقه قبل وارد زمین شده بودند، بنابراین نیازی به وقفه برای کولینگ برک نداشتند. این مشکلی نیست، آنها وقتی وارد زمین شدند واکنش خوبی نشان دادند. من پشت بهانه‌ها پنهان نمی‌شوم، وقتی مشکلی داریم، اولین کسی هستم که آن را می‌پذیرم، اما حقیقت این است که هیچ مشکلی وجود ندارد.»

فونسکا در مورد عملکرد تیمش ادامه داد: «فکر می‌کنم نیمه اول خوبی داشتیم زیرا توپ را کنترل کردیم.نیمه دوم کاملاً متفاوت بود. ما به لاتزیو اجازه دادیم بازی کند زیرا خودمان تلاش نکردیم بازی کنیم. آنچه در نیمه دوم انجام دادیم کاملاً متفاوت بود. ما همیشه توپ را در جناح چپ از دست می‌دادیم، عجیب بود.»

او افزود: «وقتی تیمی دیگر فشار نمی‌آورد و جرأت بازی کردن را ندارد، این‌گونه می‌شود. من متوجه هستم که در فرم خوبی نیستیم و بازیکنان ابتدا می‌خواهند از گل خوردن جلوگیری کنند، اما دفاع کردن کار ما را راحت‌تر نمی‌کند. ما باید بازی را کنترل کنیم.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره