نماد آخرین خبر

تاثیر مانه روی سرنوشت صلاح

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
تاثیر مانه روی سرنوشت صلاح

ورزش 3/سادیو مانه تاثیر بسیاری روی سرنوشت و تصمیم محمد صلاح برای آینده‌اش پس از لیورپول خواهد داشت.
 صلاح بدون شک یکی از بهترین بازیکنان لیورپول در چند سال اخیر بوده و با عملکرد درخشانش و گل‌هایی که به ثمر رسانده توانسته نامش را هم ردیف اسطوره‌های بزرگ حاضر در تاریخ این باشگاه به ثبت برساند.
این ستاره مصری چند روز قبل اعلام کرد که این آخرین فصل حضورش در لیورپول است و این موضوع باعث ناراحتی و نگرانی بسیاری از هواداران این تیم شد و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده او و تیمی که قرار است پس از لیورپول به آن ملحق شود بیش از پیش افزایش پیدا کرد.
چند باشگاه عربستانی در دو سال گذشته علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشتند و حتی پیشنهادهایی هم به او ارائه شد اما او تصمیم گرفت که همچنان به حضورش در آنفیلد ادامه دهد و حالا بار دیگر صحبت‌هایی درباره احتمال پیوستن او به یکی از باشگاه‌های عربستانی مانند بسیاری از ستاره‌های بزرگ حاضر در فوتبال اروپا در چند سال اخیر مطرح شده است.
با این حال، یکی از منابع نزدیک به صلاح به لیورپول اکو گفت: "صلاح دوست ندارد شرایطی شبیه به شرایط سادیو مانه را در عربستان تجربه کند. حتی اگر حضور او در باشگاه‌های این کشور به معنای دریافت دستمزد بسیار بیشتری نسبت به سایر کشورها باشد."
به نظر می‌رسد که سرنوشت سانه پس از ترک لیورپول و خصوصاً حضور در فوتبال عربستان تاثیر زیادی روی این بازیکن داشته و باعث شده است که صلاح با دقت بیشتری به دنبال انتخاب باشگاه آینده‌اش باشد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره