نماد آخرین خبر

ستاره سابق برزیلی پشت وینیسیوس را خالی کرد

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ستاره سابق برزیلی پشت وینیسیوس را خالی کرد

ورزش 3/دوناتو، هافبک برزیلی سابق دپورتیوو لاکرونیا که برای تیم ملی اسپانیا به میدان رفت، اظهارات اخیر وینیسیوس را محکوم کرد.
 دوناتو سخنان وینیسیوس در مورد نژادپرستی در اسپانیا را تحلیل کرد و گفت که او باید عذرخواهی کند.
فوتبالیست برزیلی الاصل سابق تیم ملی اسپانیا، با رادیو مارکا صحبت کرد تا رویدادهای جاری فوتبال و جنجال‌هایی را که سخنان وینیسیوس در مورد نژادپرستی در اسپانیا مطرح کرده است را تحلیل کند.
مهاجم رئال مادرید در مصاحبه‌ای با CNN گفته بود: «اگر وضعیت نژادپرستی در اسپانیا قبل از سال 2030 تغییر نکند، میزبانی جام جهانی باید از این کشور گرفته شود.»
این نظر در مورد معضل اجتماعی که در سطح جهان وجود دارد، واکنش بخش بزرگی از فضای فوتبال و سیاسی اسپانیا را در پی داشته است
دوناتو نظر خود را در این مورد به صراحت بیان کرد. «وینیسیوس باید نگران فوتبال باشد و اتفاقات بیرون را فراموش کند. من توپ را می‌گرفتم و مردم برای من صدای میمون در می‌آوردند، اما من می‌خندیدم زیرا تیم خود آنها هم بازیکنان رنگین‌پوست داشت.»
دوناتو اطمینان داد که وینیسیوس بازیکن بزرگی است. با این حال او از نگرش و تفکر مهاجم برزیلی ناراضی بود. «من نمی‌دانم چه اتفاقی در زندگی او افتاده است، اما آن اظهارات بسیار قوی و تند است. چرا این اتفاق برای سایر بازیکنان تیمش نمی‌افتد؟ این شرم‌آور است که او می‌گوید اسپانیا نژادپرست است، او باید عذرخواهی کند.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره