نماد آخرین خبر

موراتا به من خیانت نکرد؛ به‌خاطر او آدم می‌کشم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
موراتا به من خیانت نکرد؛ به‌خاطر او آدم می‌کشم!

ورزش 3/آلیس کامپلو، همسر ایتالیایی موراتا، در مصاحبه امروز خود تاکید کرد که جدایی آنها دوستانه بوده و هنوز برای این بازیکن هر کاری خواهد کرد.
آلیس کامپلو و آلوارو موراتا در اوایل ماه گذشته میلادی به رابطه خود پایان دادند. ستاره اسپانیایی میلان از طریق شبکه‌های اجتماعی خود تأیید کرد که در توافق با همسرش از یکدیگر جدا شده اند.
این زوج چهار فرزند دارند و بعد از اعلام جدایی شایعات مختلفی در مورد دلیل این اتفاق منتشر شد که هنوز صحت هیچکدام تایید نشده اما چیزی که قطعی شده، شروع پروسه طلاق آنهاست.
اینجا یکی از بحث برانگیزترین موضوعات این است که چه اتفاقی برای فرزندان مشترک آنها خواهد افتاد که برای هر دوی آنها اولویت دارند.

همسر موراتا در مصاحبه با یک نشریه ایتالیایی گفت: «در حال حاضر، من و فرزندانم در مادرید زندگی می‌کنیم، این درست نیست که ما به ایتالیا نقل مکان کرده‌ایم، اگرچه احتمالاً به زودی این کار را انجام خواهم داد، به میلان، نزدیک آلوارو. نقل مکان من قریب الوقوع نخواهد بود و هنوز این کار را نکرده‌ام. به دنبال آپارتمانی در میلان می‌گردم چون می‌خواهم فرزندانم پدرشان را ببینند».
او در خصوص شایعه خیانت موراتا تصریح کرد: «نه خیانتی از جانب او وجود داشت و نه من. همه این شایعات دروغ است و اگر چنین چیزی وجود داشت در مورد او اینطور صحبت نمی‌کردم. مردم فکر می‌کنند من از فرزندانم در مقابل پدرشان محافظت می‌کنم، اما اینطور نیست.»
توافق نامه طلاق
وقتی از آلیس پرسیده شد که توافقنامه طلاق با موراتا چگونه خواهد بود، او بسیار صریح جواب داد: «هنوز هیچ چیزی روی میز نیست و ما در مورد چیزی به توافق نرسیده‌ایم. البته عجله‌ای نداریم و من در حال حاضر اولویت‌های دیگری دارم. مانند جایی که قرار است با فرزندانم زندگی کنم.»
اما چیزی که برای او واضح است این است که طلاق مشاجره‌ای نخواهد بود: «ما وکلای یکسان و رابطه خوبی داریم. من برای آلوارو موراتا، همین حالا حاضرم آدم بکشم!»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره