نماد آخرین خبر

برناردو: برنامه بازی‌های سیتی مزخرف است!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
برناردو: برنامه بازی‌های سیتی مزخرف است!

ورزش 3/برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی، از برنامه فشرده بازی‌های این فصل انتقاد کرد.
برناردو سیلوا با اطلاع از اینکه مجبور است دو بازی در سه روز انجام دهد، برنامه رقابت‌های منچسترسیتی را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
آن‌ها اکنون باید 49 ساعت پس از بازی در زمین آرسنال، در جام اتحادیه به مصاف واتفورد بروند. بعد از این بازی آن‌ها باید روز شنبه در زمین نیوکسل بازی کنند. بازی روز چهارشنبه در جام اتحادیه تنها روزی بود که سیتی می‌توانست استراحت بیشتری داشته باشد.
در همین حال سیتی باید بین بازی با آرسنال و برنتفورد در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر برود.

در حالی که هیچ اظهار نظر رسمی از سوی باشگاه وجود ندارد، از برناردو سیلوا در حاشیه اردوی پرتغال درمورد تقویم فشرده رقابت‌های سیاسی سوال شد.

سیلوا گفت: "فکر می‌کنم در اینجا دو موضوع کاملاً متفاوت وجود دارد. وقتی بازیکنان شکایت می‌کنند، مردم می‌گویند که بازیکنان نمی‌توانند از زندگی خود شکایتی داشته باشند. و حق با آن‌هاست چون ما در حال تحقق رویایی هستیم و کاری را که باید، انجام می‌دهیم.
از سوی دیگر، برنامه کاملاً مزخرف است. ما به تازگی این خبر را دریافت کرده‌ایم که فقط یک روز تعطیلات برای بازی جام اتحادیه انگلیس داریم. ما با آرسنال بازی می‌کنیم، یک روز استراحت می‌کنیم و سپس بازی مقابل واتفورد را داریم.
و اگر از هیچ رقابت دیگری حذف نشویم، ماه‌ها هر سه روز یک بار بازی خواهیم کرد. این برنامه کاملا بی‌اساس است. در لیگ قهرمانان، اگر به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا نکنید، هنوز باید دو بازی دیگر انجام دهید. درست است که فهرست بازیکنان بزرگتر شده، اما نمی‌خواهم بگویم که آسان است.

اصلا آسان نیست. من زمان بسیار کمی را با خانواده و دوستانم می‌گذرانم. میزان بازی‌هایی که ما باید انجام دهیم کاملاً مزخرف است."
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره