نماد آخرین خبر

رودری: برای خریدن فراری فوتبالیست نشدم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رودری: برای خریدن فراری فوتبالیست نشدم

ورزش 3/رودری، هافبک منچسترسیتی، می‌گوید هدف او از فوتبالیست شدن کسب درآمد هنگفت نبودن و از کودکی به این ورزش علاقه زیادی داشت.
رودری، هافبک منچسترسیتی در گفتگویی اختصاصی با "The Players' Tribune" به بررسی مسیر حرفه‌ای خود پرداخته است.
این بازیکن ملی پوش اسپانیایی خاطراتی از دوران کودکی، زندگی و مراحل اولیه فوتبالش را به اشتراک می‌گذارد.
علیرغم قهرمانی اروپا با اسپانیا و کسب سه‌گانه تاریخی با سیتی در سال 2023، چیزی که بیش از همه در این بازیکن قابل توجه بوده، توانایی رودری برای فروتنی و ثبات از طریق موفقیت چشمگیرش است.
رودری گفت:"من هرگز پیش خودم نمی‌گفتم، "اوه، من می‌خواهم یک فوتبالیست شوم تا بتوانم یک فراری داشته باشم." نه، به این دلیل بود که آنچه قهرمانانم در زمین انجام دادند، باعث شد احساس زنده بودن کنم. یادم می‌آید پنج ساله بودم و یک استخر مشترک در وسط محله ما و یک باغ کوچک وجود داشت.

در تابستان برنامه این بود؛ فوتبال، استخر، فوتبال، استخر. خانه برای ناهار. برگشت به استخر. برگشت به باغ." در سن 10 سالگی، اگر در یک مسابقه بازی می‌کردم و عملکرد خوبی نداشتم، نمی‌توانستم یک روز کامل با والدینم صحبت کنم. خیلی از خودم ناراحت بودم.
مطمئنم که مادرم داشت به من نگاه می‌کرد و فکر می‌کرد:"چه بلایی سرش اومده؟ این فقط یک بازیه." وقتی زمین را ترک می‌کنم، هدفم این است که همیشه مطمئن شوم هنوز خودم هستم. فکر می‌کنم گاهی اوقات مردم این قسمت از من را اشتباه می‌فهمند."
این بازیکن 28 ساله همچنین گفته که بازی کردن زیر نظر پپ گواردیولا چگونه است:"زمانی که من این شانس را داشتم در تابستان به سیتی نقل مکان کنم، یکی از رویاهای بزرگم محقق شد. قبل از اینکه با سرخیو بوسکتس موافقت کنم، با او صحبت کرده بودم و او به من گفت:"پپ؟ او از تو بازیکن بهتری خواهد ساخت."

اما پپ هرگز، هرگز، هرگز از تحت فشار گذاشتن شما دست بر نمی‌دارد. شما هرگز نمی‌بینید که این موضوع تمام شود. سرخیو همین نقش را زیر نظر پپ داشت و او به دستاوردهای بزرگ زیادی دست یافت، بنابراین من به حرف های او اعتماد زیادی کردم و کاملاً درست می‌گفت.
برای من، ویژگی منحصر به فرد پپ این است که او همیشه یک قدم جلوتر است. او هرگز راضی نیست که شرایط را دقیقاً همانطور که فصل گذشته بازی کردیم حفظ کند، چون همیشه در حال تجزیه و تحلیل فصل گذشته است. شما با ایستادن چهار قهرمانی متوالی لیگ برتر را کسب نمی‌کنید. یا خودت را دوباره به روز می‌کنی یا می‌میری."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره