نماد آخرین خبر

رئال خطر را حس کرد؛ از حد خودت گذشتی وینی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
رئال خطر را حس کرد؛ از حد خودت گذشتی وینی!

ورزش 3/در باشگاه رئال مادرید معتقدند که وینیسیوس در مصاحبه جنجالی اخیر از خط قرمزها عبور کرده و این به ضرر تیم خواهد شد.
باشگاه رئال مادرید به‌طور علنی در مورد اظهارات جنجالی وینیسیوس مبنی بر پیشنهاد گرفتن میزبانی جام جهانی 2030 از اسپانیا اظهار نظر نکرده است.
رئال مادرید از بیرون به این قضیه نگاه می‌کند و ترجیح مدیران باشگاه فعلا سکوت بوده است. صحبت‌های این بازیکن برزیلی البته به مذاق باشگاه خوش نیامده است و امیدوارند با اتمام فیفا دی اوضاع به حالت عادی برگردد.
با وجود اینکه اظهارات وینیسیوس با نارضایتی مدیران رئال همراه بوده اما احتمال واکنش تند علیه او دور از ذهن است. وینی برای رئال مادرید یک مهره کلیدی است و باشگاه ترجیح می‌دهد به اظهارات جنحالی او واکنش علنی نشان ندهد.

در اکتبر 2023، وینیسیوس قرارداد جدید خود را با رئال مادرید تا 30 ژوئن 2027 با بند فسخ 1000 میلیون یورویی امضا کرد تا رئال به این ترتیب از نزدیک شدن دلارهای نفتی عربستان سعودی به ستاره برزیلی جلوگیری کند. تابستان امسال رسانه‌های مختلف گزارش دادند که این کشور عربی پیشنهادی 500 میلیونی به رئال مادرید برای خرید وینیسیوس داده و به خود بازیکن نیز در 5 سال یک میلیارد یورو دستمزد خواهد داد (سالی 200 میلیون یورو) اما رئال حاضر به مذاکره نشد و وینیسیوس نیز تمایلی به جدایی نشان نداد.

رئال پشت وینیسیوس در قضیه مبارزه با نژادپرستی ایستاده اما مدیران باشگاه معتقدند نظر در مورد گرفتن میزبانی جام جهانی از اسپانیا بیش از اندازه بود و وینیسیوس از خط قرمزها عبور کرد.
در هر صورت بعید است از سوی باشگاه هشداری جدی به وینیسیوس داده شود اما باشگاه سعی خواهد کرد از این پس شرایط را بیشتر تحت کنترل خود در بیاورد چرا که معتقد است این حواشی از نظر ورزشی کاملا به ضرر تیم خواهد شد.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید