نماد آخرین خبر

پیشنهاد سه هزار میلیارد تومانی عربستان به آنچلوتی!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
پیشنهاد سه هزار میلیارد تومانی عربستان به آنچلوتی!

ورزش 3/کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، با پیشنهاد بزرگی از سوی صندوق سرمایه‌گذاری عربستان سعودی مواجه شده است.
تابستان امسال، کارلو آنچلوتی در مصاحبه‌ای با پادکست «اوبی وان» در گفتگو با جان اوبی میکل، بازیکن سابق خود در چلسی، اعلام کرد که می‌خواهد پس از پایان ماجراجویی‌اش در رئال مادرید، به دوران مربیگری خود پایان دهد.
با توجه به اینکه قرارداد فعلی این مربی در سال 2026 به پایان می‌رسد احتمالاً خداحافظی او برای دو سال دیگر برنامه ریزی شده است. با این حال، در حال حاضر باشگاه‌هایی هستند که سعی می‌کنند تصمیم او را تغییر دهند.
به گزارش رادیو مارکا، عربستان سعودی به سراغ مربی سابق میلان و ناپولی رفته تا او را متقاعد کند به لیگ عربستان برود و مربیگری خود را در خاورمیانه دنبال کند.

باشگاه‌های عربستانی قرار است همان کاری که با بسیاری از ستاره‌های دیگر دنیای فوتبال در یک سال و نیم گذشته انجام داده‌اند، برای جذب آنچلوتی بکار بگیرند.

بر اساس گزارش این رسانه اسپانیایی، برای تغییر تصمیم آنچلوتی، پیشنهادی 50 میلیون یورویی در هر فصل روی میز وجود دارد و این پیشنهاد مستقیما از سوی صندوق سرمایه‌گذاری عربستان سعودی است.
بنابراین باشگاه خاصی به دنبال این مربی نیست اما در صورت پذیرفتن این پیشنهاد یکی از باشگاه‌های بزرگ عربستان می‌تواند از او استقبال کند. این پیشنهاد برای سال 2026 و پس از پایان قرارداد این مربی ایتالیایی است.
مارکا تایید کرده که در حال حاضر هیچ پاسخی از سوی آنچلوتی دریافت نشده و تکلیف این پیشنهاد مشخص نیست.
 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره