نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

اطلاعیه باشگاه ذوب آهن درباره میزبانی از تیم ملی در ورزشگاه فولادشهر

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
اطلاعیه باشگاه ذوب آهن درباره میزبانی از تیم ملی در ورزشگاه فولادشهر

آخرین خبر/در پی حواشی پیش آمده بعد از برگزاری دیدار ایران و قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
در اطلاعیه صادرشده از سوی روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن آمده است:
"بیش از 500 ساعت کار و تلاش شبانه‌روزی برای میزبانی آبرومند از دیدار ایران و قرقیزستان در ورزشگاه فولادشهر، مساله‌ای نبود که باشگاه پرافتخار و ریشه‌دار ذوب‌آهن اصراری بر آن داشته باشد. در شرایطی که به گواه مسئولان فدراسیون فوتبال در برخی استان‌های دیگر اراده‌ای برای کمک به منافع ملی وجود نداشت، حس وطن‌دوستی و میهن‌پرستی ما را برآن داشت تا با وجود زمان اندک برای ارتقای وضعیت ورزشگاه اختصاصی خود اقدام کنیم و برای این منظور از همه ظرفیت‌ها استفاده کردیم.
انجام هزینه‌ای بالغ بر 65 میلیارد تومان توسط شرکت سهامی ذوب‌آهن ، از دست رفتن امتیاز میزبانی ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ برتر و بازی در مشهد مقدس، تلاش‌های شبانه‌روزی همه ارکان باشگاه ذوب‌آهن و زحمت‌کشانی که در اجرای برنامه‌های عمرانی ورزشگاه بی‌وقفه کار کردند، پاداشی کمتر از یک قدردانی ساده نمی‌توانست به همراه داشته باشد. امروز اما اتفاقاتی رخ داده که باعث شرمساری خانواده بزرگ ذوب‌آهن شده، در حالی که ما لایق این شرمساری نیستیم.
آزرده خاطریم، از اینکه برای کمک به آبروداری فوتبال ملی ایران بدون هیچ‌منتی کمر همت بستیم و متعجبیم که برخی در حال مقصر جلوه دادن باشگاه پرافتخار ذوب‌آهن اصفهان با برچسب‌های غیرقابل باور هستند.
آنچه از قاب جادویی تلویزیون از چمن ورزشگاه فولادشهر به نمایش در آمد، تمام واقعیت نبود. در شرایطی که گرمای بی‌سابقه هوا در تابستان سال جاری چمن بسیاری از ورزشگاه‌ها را با آسیب جدی مواجه کرد، متخصصان چمن در فولادشهر طی یک پروسه 26 روزه برای نصب سیستم آبیاری مکانیزه چمن ، تغذیه تلفیقی و تکمیلی، گراف با چمن رول، سمپاشی، تاپ پرسینگ موضعی ، چمن‌زنی  و ... اقدامات پرتکراری را انجام دادند. تلاش‌هایی که هرگز دیده نشد و ظاهرا تنها مساله‌ای که به چشم آمده متفاوت بودن رنگ چمن در قسمت‌های مختلف آن است.

شاید ورزشگاه فولادشهر در گذشته چمنی با کیفیتی بهتر داشت و از امکانات استانداردی بهره نمی‌برد، حالا با اقدامات صورت گرفته زیرساخت ورزشگاه شرایط ایده آلی پیدا کرده و فقط چمن به واسطه بکارگیری سیستم آبیاری مکانیزه نیاز به مرمت پیدا کرده که در آینده‌ای نزدیک به شرایط خوب خواهد رسید.
با گذشت چندین ساعت از دیدار ایران و قرقیزستان که خوشبختانه با پیروزی تیم ملی همراه شد، آسوده‌خاطر هستیم که در مسیر میزبانی از تیم ملی از هیچ تلاشی دریغ نکردیم و همه ظرفیت‌های موجود را برای برگزاری یک مسابقه آبرومند به کار گرفتیم. کما اینکه اگر تیم ملی ایران در کشور ثالث از حریف خود پذیرایی می‌کرد ، به مراتب تبعات سنگین تری به همراه داشت.
امروز مجموعه ذوب‌آهن اصفهان مفتخر به داشتن ورزشگاهی در فولادشهر است که نور آن به بیش از 2000 لوکس رسیده، اتاق VAR استاندارد در آن ساخته شده، اسکوربورد 4K و بی‌همتا در آن نصب شده، رختکن‌های و اتاق های مدرنی را به خود می‌بیند و تماشاگران و خبرنگاران و میهمانان از تونلی شیک و مسیری زیبا وارد می‌شوند.
در آخر ضمن قدردانی از ارج‌گزاری سرمربی محترم تیم ملی به اقدامات صورت گرفته در مجموعه فولادشهر، باید از صبوری اعضای کادرفنی و بازیکنان خود که با گذشت نزدیک به دوماه از شروع تمرینات و انجام سه مسابقه در لیگ برتر هنوز مبلغی از قراردادهای خود را دریافت نکردند و به حرمت نام بزرگ ایران، بابت هزینه‌های صورت گرفته در ورزشگاه فولادشهر گلایه‌ای نداشتند، نهایت قدردانی و تشکر را به جا بیاوریم.
به امید روزی که پشت همدیگر باشیم."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید