نماد آخرین خبر

درخواست بنتو از شاگردانش قبل از بازی برابر ایران

منبع
ايسنا
بروزرسانی
درخواست بنتو از شاگردانش قبل از بازی برابر ایران

ایسنا/سرمربی تیم ملی فوتبال امارات از شاگردانش قبل از دیدار حساس برابر ایران خواست که به مهاجمان حریف فضا ندهند و تنها به پیروزی فکر کنند.
تیم ملی فوتبال امارات دور سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را بسیار خوب آغاز کرد و در قطر توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.
امارات در بازی دوم خود از  تیم ملی فوتبال ایران پذیرایی خواهد کرد که توانست در بازی نخست با یک گل قرقیزستان را شکست دهد.
به نوشته الاتحاد، پائولو بنتو بلافاصله بعد از بازگشت از قطر تمرینات گروهی را آغاز کرد و اجازه استراحت به شاگردانش را نداده است.
امارات در دیدار برابر ایران تنها به پیروزی فکر می‌کند و با کسب سه امتیاز در این بازی راه برای صعود به جام جهانی مهیا می‌شود.
روزنامه الاتحاد امارات در ادامه گزارش خود نوشت: بنتو از شاگردانش قبل از بازی برابر ایران خواسته است که به نظم و تاکتیک پایبند باشد و فضای لازم را در اختیار خط میانی ایران و به ویژه خط حمله که نقطه قوت ایران است قرار ندهند. سرمربی پرتغالی نقاط قوت و ضعف ایران را باتوجه به بازی اخیر برابر قرقیزستان برای شاگردانش شرح داده است تا آن‌ها با آمادگی کامل به میدان روند.

این روزنامه اماراتی در پایان نوشت که پیروزی برابر قطر باعث شده است تا شاگردان بنتو با روحیه بسیار بالایی برابر ایران به میدان بروند.
اماراتی‌ها بسیار امیدوار هستند که برای دومین بار در تاریخ خود حضور در جام جهانی را تجربه کنند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره