نماد آخرین خبر

چه کسی سکان‌دار استقلال در تونل وحشت خواهد بود

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
چه کسی سکان‌دار استقلال در تونل وحشت خواهد بود

ورزش 3/استقلالی‌ها در فاصله ۱۵ روز ۴ بازی بسیار دشوار در پیش خواهند داشت و هنوز وضعیت کادر فنی این تیم با ابهامات زیادی همراه است.
 باشگاه استقلال تهران فصل جدید را با یک برد، یک تساوی و یک شکست آغاز کرد و نتایج تیم جواد نکونام به گونه‌ای بوده که هواداران این تیم نسبت به وضعیت فنی آن چندان رضایت ندارند. 
در واقع از دست دادن قهرمانی در هفته‌های پایانی لیگ بیست‌و‌سوم، عاملی بود تا هواداران نسبت به سرمربی تیمشان نگرش متفاوتی داشته باشند و باتوجه به نتایج سه هفته نخست لیگ بیست‌وچهارم، وضعیت نیمکت استقلال بسیار ملتهب به نظر می‌رسد و هنوز نامی مشخص برای ادامه فصل آبی‌ها از سمت مدیریت این تیم اعلام نشده تا کماکان حواشی و شایعات زیادی پیرامون باشگاه استقلال باشد.
پیش از این به نظر می‌رسید استقلالی‌ها بخواهند از تعطیلات فیفادی برای بالا بردن میزان هماهنگی و آمادگی خود استفاده کنند اما فشاری که برای برکناری جواد نکونام به وجود آمد، فضا و اتمسفر تمرینات استقلال را در همین آغاز لیگ تحت تاثیر قرار داده و خیلی زود آرامش از آنها گرفته شد. 
با این حال تعطیلات بین‌المللی فیفا به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود و این در شرایطی است که آبی‌های پایتخت‌نشین در طی ۱۵ روز ۴ بازی بسیار دشوار در پیش دارند. 
در واقع شاگردان جواد نکونام ابتدا در تاریخ ۲۶ شهریور باید اولین بازی آسیایی خودشان را مقابل الغرافه قطر برگزار کنند که این موضوع وضعیت این تیم را با شرایط خاصی روبرو می‌کند. آبی‌ها پس از جدال مقابل الغرافه، در روزهای پایانی ماه شهریور ۱۴۰۳ در نبردی انتقامی مقابل نساجی مازندران قرار می‌گیرند؛ همان تیمی که با متوقف کردن استقلال در هفته‌های پایانی لیگ گذشته باعث شد نوارهای قهرمانی به رنگ قرمز تغییر کند و انجام این دیدار باتوجه به وضعیت کنونی نساجی، آن هم در شهر قائمشهر قطعاً حساسیت بالایی به وجود می‌آورد. 
شاگردان نکونام پس از انجام این دو بازی، دو دیدار دشوار دیگر در پیش خواهند داشت. آنها در تاریخ ۴ مهر مقابل همشهری سرخپوش خود یعنی پرسپولیس تهران قرار می‌گیرند و برگزاری شهرآورد پایتخت پس از دو بازی سخت روزهای پایانی شهریورماه، بسیار برای این تیم و هوادارانش مهم و حیاتی محسوب می‌شود. 


آنها ۵ روز بعد از دربی تهران برای دومین نبرد آسیایی آماده خواهند شد و چمدان‌های خودشان را برای سفر به قطر می‌بندند؛ تیم نکونام عازم دوحه می‌شود تا مقابل السد قهرمان لیگ ستارگان آن هم در حمد بن جاسم دیدار کنند!
قطعاً کادر فنی استقلال با نگاه به چهار بازی آینده آبی‌ها، تا حدودی سیر پیش روی تیمشان برایشان مشخص می‌شود و هواداران هم مشخصا باتوجه به وضعیت استقلال انتظارات زیادی دارند که در صورت ابقای نکونام، مسئولیت برآورده کردن توقعات طرفداران استقلال برعهده شاگردان اوست و در غیر این، سرمربی جدید باید خودش را برای ورود به تونل وحشت آماده کند!


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره