نماد آخرین خبر

کامبیاسو: پیروزی ایتالیا برابر فرانسه در حد قهرمانی است

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
کامبیاسو: پیروزی ایتالیا برابر فرانسه در حد قهرمانی است

ورزش 3/ آندره‌آ کامبیاسو معتقد است که پیروزی تیم ملی ایتالیا برابر فرانسه ارزش و اهمیت زیادی برای آنها دارد.
 تیم ملی ایتالیا در چند ماه اخیر و به خصوص پس از حذف از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا با انتقادهای زیادی روبرو شده بود، اما به نظر می‌رسد که با کسب پیروزی برابر تیم ملی فرانسه توانسته است شرایطش را به شکل قابل توجهی بهبود ببخشد.
شاگردان لوچانو اسپالتی موفق شدند در دیداری که در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا برابر تیم ملی فرانسه انجام دادند با نتیجه ۱-۳ به پیروزی برسند و کامبیاسو معتقد است که این برد می‌تواند در حد و اندازه یک قهرمانی برای ایتالیا تاثیرگذار باشد.
این ستاره یوونتوس به گفت: "من این پیروزی را یک موفقیت و قهرمانی بزرگ می‌دانم. ایتالیا عملکرد بسیار خوبی در زمین داشت. ما نشان دادیم که توانایی انجام چه کارهایی را داریم و از این بابت بسیار خوشحال هستیم.
پس از اتفاقاتی که در یورو افتاد همه ما بسیار ناراحت بودیم و به دنبال راهی بودیم که بتوانیم بار دیگر این تیم را سرزنده کنیم. در طول چند روز اخیر همه بازیکنان در اردوی تمرینی اشتیاق و نشاط فراوانی داشتند. همه ما احساس می‌کنیم که آزادی عمل بیشتری برای ابراز خودمان داریم. سرمربی همیشه آماده است تا به ما برای ارائه عملکرد بهتر کمک کند."


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره