نماد آخرین خبر

مهاجم ایرانی و یک چالش جدید در لیگ بلژیک

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
مهاجم ایرانی و یک چالش جدید در لیگ بلژیک

ورزش 3/دنیس اکرت به صورت قرضی تا پایان فصل به تیم استاندارد لیژ بلژیک پیوست تا برای این تیم بازی کند.
  با اعلام رسمی باشگاه استاندارد لیژ بلژیک، دنیس اکرت مهاجم آلمانی-ایرانی تیم یونیون سن ژیلوا با امضای قراردادی قرضی به این تیم پیوست تا فصل جدید را در این تیم و تحت هدایت ایوان لکو بگذراند. در واقع اکرت که در شروع فصل جدید، در بازی های آغازین لیگ بلژیک به صورت ثابت در ترکیب این تیم قرار گرفت، نتوانست انتظارات سرمربی این تیم را جلب کند و مدیریت باشگاه یونیون سن ژیلوا در راستای درخواست کادرفنی این تیم تصمیم گرفت او را در لیست مازاد قرار دهد. اکرت در هفته دوم حتی مقابل دندر برای تیم سابقش گل زد اما به هر ترتیب حالا بازیکن استاندارد لیژ خواهد بود و در تیمی بازی خواهد کرد که پیش از او رضا قوچان‎‎‎‎‎نژاد در سال 2014 پیراهنش را پوشیده بود.
دنیس اکرت در ژانویه سال ۱۹۹۷ در بُن آلمان به دنیا آماده است و اکنون ۲۷ سال سن دارد. مادر او اسپانیایی بوده و پدر اکرت آلمانی-ایرانی است. اکرت برادرزاده بازیگر معروف سینما و تلویزیون، یعنی آناهیتا درگاهی محسوب می‌شود. اکرت در پست مهاجم بازی می‌کند و بازیکن بسیار زهرداری است. دنیس سابقه بازی در تیم‌های مونشن‌گلادباخ و سلتاویگو را در کارنامه خود دارد. اکرت همچنین در مقطعی به تیم ملی زیر ۱۹ ساله‌های آلمان هم دعوت شده و برای ژرمن‌ها یک بازی انجام داده است. دنیس اکرت اکنون در تیم یونیون سن‌ژیل بلژیک حضور دارد و در این فصل موفق شده ۱۱ گل برای این تیم به‌ثمر برساند که یکی از گل‌های اکرت هم در لیگ کنفرانس اروپا ثبت شده است. او در زمان کارلوس کی‌روش قرار بود به تیم ملی دعوت شود اما با توجه به آمادگی مهدی طارمی و سردار آزمون این اتفاق رخ نداد. اکرت در چند سال اخیر بارها اعلام کرده علاقه دارد برای تیم ملی ایران بازی کند اما قلعه‌نویی تا به امروز این بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت نکرده است.
با این حال او ادامه فصل را با استاندارد لیژ تیم رتبه هشتم این لیگ دنبال خواهد کرد و امیدوار است تا بتواند در تیم جدیدش توانایی‌های فنی خودش را نشان دهد.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره