نماد آخرین خبر

از این رفاقت بلینگام و آرنولد می‌ترسم!

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
از این رفاقت بلینگام و آرنولد می‌ترسم!

ورزش 3/گرام سونس، ستاره و مربی سابق لیورپول، اعتقاد دارد ترنت الکساندر آرنولد به واسطه رفاقتش با جود بلینگام برای رفتن به رئال وسوسه شده است.
 در تابستان شایعات درباره احتمال ‏انتقال ترنت الکساندر آرنولد به رئال مادرید بالا گرفت و البته خود ‏ستاره انگلیسی در مطرح شدن شایعات نقش مهمی داشت. ‏
الکساندر آرنولد به همراه هم‌تیمی‌اش در سه‌شیرها جود بلینگام ‏راهی تعطیلات شد و انتشار تصاویری که او را کنار بلینگام نشان ‏می‌داد توجه‌ها را به این جلب کرده بود که آرنولد احتمالا به رئال ‏علاقه‌مند است. این شایعات زمانی پررنگ شد که در یک تصویر آرنولد ‏در حالی دیده شد که پیراهن رئال مادرید را برای یک هوادار امضا ‏می‌کرد. ‏در نهایت ولی آرنولد ماندنی شد، چون رئال مادرید تمایلی برای جذب مدافع راست نداشت ولی مشخص نیست فصل بعد چه خواهد شد.
گرم سونس دقیقا از همین هراس دارد. او به تاک اسپورتس گفت: «بله، می‌ترسم ولی این فقط یک حدس است. بلینگام دوست آرنولد است و او ممکن است باعث انتقال ترنت به رئال شود. شما فقط لیورپول را به مقصد رئال مادرید ترک خواهید کرد و الکساندر آرنولد هم برای رئال مادرید ساخته شده است. راستش من ترنت را در رئال مادرید می‌بینم. این تنها باشگاهی است که می‌تواند به آن برود. بارسلونا نمی‌تواند دستمزد او را پرداخت کند. همچنین فکر نمی‌کنم او به بایرن هم برود.»


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره