نماد آخرین خبر

گالاس: زیدان به یونایتد نمی‌رود

منبع
ايسنا
بروزرسانی
گالاس: زیدان به یونایتد نمی‌رود

ایسنا/مدافع پیشین تیم ملی فرانسه عنوان کرد که زین‌الدین زیدان به هیچ وجه هدایت یونایتد را بر عهده نخواهد گرفت.
شکست خانگی منچستریونایتد مقابل لیورپول بار دیگر انتقادها را متوجه اریک‌ تن‌هاخ کرده است. تیم این سرمربی هلندی دومین شکست فصلش را بعد از سه هفته تجربه کرده است. 
به گزارش اسپورت ۲۴، منچستریونایتد تحت هدایت اریک تن‌هاخ، ولخرج‌ترین تیم لیگ برتر انگلیس بوده و هزینه زیادی را صرف خرید بازیکن جدید کرده است ولی نتوانسته نتایج خوبی کسب کند. 
زیدان بعد از جدایی از رئال مادرید هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته این در حالی است که او پیشنهادهای زیادی داشته است و یکی از این تیم‌ها نیز یونایتد است که به دنبال این مربی است. با این حال ویلیام گالاس، مدافع پیشین تیم ملی فرانسه نظر دیگری دارد. او درباره احتمال حضور زین‌الدین زیدان در یونایتد گفت: هواداران منچستریونایتد باید زیدان را فراموش کنند. او راهی یونایتد نخواهد شد و دلیل اصلی این است که زیدان انگلیسی صحبت نمی‌کند. او نمی‌خواهد خود را در موقعیتی قرار دهد که زبان یاد بگیرد.
خیلی‌ها عقیده دارند زیدان سرمربی بعدی فرانسه است ولی این اتفاق حتی بعد از یورو ۲۰۲۴ نیز رخ نداد. در واقع حذف از یورو ۲۰۲۴ به معنای پایان کار دیدیه دشان در تیم ملی فرانسه نخواهد بود و خروس‌ها دست کم تا جام جهانی آتی او را روی نیمکت خود خواهند دید. این خبر به معنای ادامه انتظار زین‌الدین زیدان برای کار در تیم ملی فرانسه خواهد بود.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره