نماد آخرین خبر

خبر تلخ فرهاد مجیدی به هوادارانش در ایران

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
خبر تلخ فرهاد مجیدی به هوادارانش در ایران

ورزش 3/فرهاد مجیدی اعلام کرد فعلا قصد ترک امارات را ندارد.
فرهاد مجیدی از جمله محبوب‌ترین اسطوره‌های تاریخ باشگاه استقلال برای هواداران این تیم است و اغراق نیست اگر بگوییم عنوان محبوب‌ترین چهره آبی‌ها در بین کسانی که در قید حیات هستند، به او تعلق می‌گیرد.
فرهاد که به لطف درخشش دوران جوانی به شهرت رسید، قبل از بازنشستگی با درخشیدن در دربی‌های پیاپی، خود را به اوج محبوبیت رساند. او در دوره مربیگری خود نیز با ثبت یک قهرمانی بدون شکست رکوردی تاریخی در فوتبال ایران و باشگاه استقلال ثبت کرد تا برای اهالی فوتبال قابل احترام باشد و نزد کسانی که دوستش دارند نیز دوست داشتنی‌تر شود.
در این چند سال که از قهرمانی استقلال با فرهاد در لیگ بیست‌ویکم می‌گذرد، هر بار شایعه تغییر سرمربی مطرح شده هواداران مجیدی برای بازگشت او هر کاری کرده‌اند. آخرین بار به همین هفته‌های پیش برمی‌گردد که گفته می‌شد شاید او جایگزین جواد نکونام شود.
منتها شب گذشته فرهاد مجیدی صحبتی مطرح کرد که هوادارانش را تا حدود زیادی نسبت به رویای بازگشت به نیمکت استقلال ناامید کرد. او که به عنوان کارشناس بازی ایران و امارات در یک تلویزیون اماراتی حضور داشت، در پاسخ به سوال مجری که پرسید برنامه‌ات برای آینده چیست؟ گفت که پیشنهاداتی دارد و مذاکره هم کرده و تا در فوتبال امارات قهرمانی به دست نیاورد، این کشور را ترک نمی‌کند.
فرهاد مجیدی با این پیغام نشان داد فعلا قصدی برای حضور در لیگ برتر ایران ندارد و نباید هر وقت نیمکت استقلال متزلزل شد، همه یادش بیفتند؛ مگر اینکه قبل از آن یک قهرمانی در امارات آورده باشد.


 


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره