نماد آخرین خبر

قلعه‌نویی با تیم ملی به ۲۰ رسید

منبع
فارس
بروزرسانی
قلعه‌نویی با تیم ملی به ۲۰ رسید

فارس/تیم ملی فوتبال ایران بیستمین برد خود تحت هدایت امیر قلعه‌نویی را با برتری مقابل امارات به دست آورد.
تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته دومین بازی خود در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ را با برتری یک بر صفر در خانه امارات پشت سر گذاشت.
این پیروزی سبب شد امیر قلعه‌نویی به بیستمین برد خود از زمان بازگشت به تیم ملی در ۲۵ بازی برسد. آن هم در شرایطی که در این مدت فقط یک باخت مقابل قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در کارنامه او ثبت شده است.
سرمربی تیم ملی ایران همیشه اعلام می‌کند به فوتبال تهاجمی علاقه خاصی دارد و این موضوع با نگاهی به شانس‌های گلزنی‌اش در بازی‌های دور دوم هدایت تیم ملی زیرنظر قلعه‌نویی مشخص می‌شود.
در تمام این ۲۵ بازی و حتی روز شکست مقابل قطر، ایران فرصت‌های بیشتری روی دروازه حریفان خلق کرده است.
شب گذشته هم در گرمای شدید شهر العین،  امید گل ایران در مقابل تیمی که ۵ روز قبل قهرمان ۲ دوره اخیر جام ملت‌ها را در خانه حریف ۳ بر یک شکست داده بود، اختلاف زیادی با تیم پائولو بنتو پرتغالی داشت.
ایران در این مسابقه امید به گل ۱/۶۸ را ثبت کرد که این آمار در جریان بازی به ۱/۶ رسید. در شرایطی که حریف با امید به گل ۰/۲۱ فقط ۰/۱۱ امید به گل در جریان بازی داشت که این آمار نشان‌دهنده برتری مطلق شاگردان قلعه‌نویی است.
امارات(۲ برد) کنیا، افغانستان، قرقیزستان(۲ بار) ازبکستان، بلغارستان، آنگولا، اردن، قطر، هنگ کنگ(۳ بار) فلسطین، ژاپن، ترکمنستان(۲ بار) بورکینافاسو و اندونزی تیم‌هایی بودند که در این ۲۵ بازی مقابل ایران شکست خورده‌اند.


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید