نماد آخرین خبر

حسینی: مالکیت توپ ما 80 درصد بود!

منبع
فارس
بروزرسانی
حسینی: مالکیت توپ ما 80 درصد بود!

فارس/سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: از نظر مالکیت فکر می‌کنم 80 درصد مالکیت توپ در اختیار ما بود.

مجتبی حسینی بعد از تساوی بدون گل مقابل هوادار گفت: بعد از سه بازی خیلی دوست داشتیم در چهارمین بازی که خانگی بود برنده شویم. آنالیز خوبی روی تیم حریف داشتیم و آنها یک دفاع فشرده و پرفشار در زمین خودشان انجام دادیم و کلا توپ در دست ما بود. از نظر مالکیت فکر می‌کنم 80 درصد مالکیت توپ در اختیار ما بود.  حریف دنبال دفاع، ضدحمله و اشتباه های ما بود تا ضربه بزند که در یکی  دو صحنه با توپ لو دادن بازیکنان ما صاحب موقعیت شدند، حریف فقط دفاع کرد و توپ را به ما داده بودند.

وی افزود: از موقعیت های معدودی که نصیب ما شد باید استفاده می کردیم. سعی کردیم این لایه های دفاعی فشرده را باز کنیم اگر یکی از توپ هایمان گل می‌شد گره بازی باز می شد. نتوانستیم این دفاع فشرده را باز کنیم. متاسفانه با تمام تلاشی که بازیکنان کردند نتوانستیم دفاع فشرده را باز کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد استفاده از برخی بازیکنان در پست های غیر تخصصی گفت: دو ساعت مانده به بازی گفتند مهاجم ما نمی تواند بازی کند و دو بازیکن دیگر ما هم مصدوم بودند. مجبور شدیم عارف را یک خط جلوتر بیاوریم، چون مهاجم نداشتیم. یک بازیکن تیم ملی جوانان هم تازه به ما اضافه شده بود و چون بازیکن نداشتیم مجبور شدیم عارف را در پستی جدید امتحان کنیم


ما را در کانال تلگرامی «کانال ورزش» دنبال کنید

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره