نماد آخرین خبر

گیگز و حمایت همه جانبه از گرت بیل در برابر انتقادات

منبع
ورزش 3
بروزرسانی

ورزش 3/ رايان گيگز، سرمربي تيم ملي ولز از هموطن خود رئال مادريد يعني گرت بيل حمايت کرد.
اگرچه گرت بيل در فصل گذشته موفق شد جام قهرماني لاليگا را با رئال مادريد بالاي سر ببرد اما او روزهاي کابوس واري را سپري کرد و بيشتر از روي نيمکت و يا حتي سکوها نظاره گر نمايش هاي شاگردان زين الدين زيدان بود.
با وجود همه اين ها هم اما ستاره ولزي هيچ گونه تمايلي به جدايي از رئال‌مادريد نشان نمي‌دهد و از طرف ديگر بعيد به نظر مي‌رسد که در فصل پيش رو نيز تغييري در وضعيت اين بازيکن حاصل شود. با اين وجود رايان‌گيگز، سرمربي ولز از گرت بيل حمايت کرده است.
اسطوره باشگاه منچستريونايتد و سرمربي کنوني تيم ملي ولز درباره گرت بيل گفت: " اميدوارم او به خاطر اين که فوتباليست خارق العاده اي است، به ياد آورده شود. اينکه دو بار در فينال رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا گلزني کنيد، چهار بار اين جام را بالاي سر ببريد و زننده يکي از بهترين گل هاي فينال اين مسابقات باشيد، اتفاقي نيست که هر روز رخ دهد. اميدوارم بيل به خاطر اين چيزها به ياد آورده شود. من هميشه گفته ام هم بيل بازيکني است که مي تواند تفاوت ها را رقم بزند.
گرت بيل به خوبي از خود مراقبت مي کند و از تجربه کافي نيز برخوردار است بنابراين در حال حاضر هيچ نگراني در مورد او براي من وجود ندارد اما اين امکان وجود دارد که در آينده برخي چيزها تغيير کند."

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره