نماد آخرین خبر

استقلال برد، پرسپولیس نباخت

منبع
خبر ورزشي
بروزرسانی
استقلال برد، پرسپولیس نباخت

خبر ورزشي/ استقلال موفق شد در يک بازي ديدني و در ضربات پنالتي پرسپوليس را شکست دهد.
دربي ديشب به خصوص در ۹۰ دقيقه همه‌چيز داشت. از گل‌هاي زيبا و حرکات تکنيکي گرفته تا شوت و کار‌هاي تاکتيکي و... استقلال در نيمه اول سرتر بود و زيبا بازي کرد، اما در نيمه دوم پرسپوليس برتري نسبي داشت و مستحق زدن گل هم بود. با اين حال گل دانشگر به‌نوعي عدالت را در ۹۰ دقيقه اجرا کرد و بازي به وقت‌هاي اضافه رفت تا به پنالتي کشيد تا اينجا استقلال خيلي بهتر از پرسپوليس عمل کند.
حسيني در روزي که کمي بهتر از قبل به‌نظر مي‌رسيد يک پنالتي گرفت و يک پنالتي را هم که اوساگونا به آسمان زد و در آن سو هر ۴ پنالتي استقلالي‌ها گل شد تا اين تيم با شايستگي به فينال برسد. البته پرسپوليس هم ديشب بد نبود، ولي در جنگ مربيان، مجيدي توانست يحيي را شکست بدهد؛ چه به لحاظ ترکيب اوليه، چه در تعويض‌ها و چه حتي در انتخاب پنالتي‌زنان!
فرهاد مجيدي که براي استقلالي‌ها خالق عدد ۴ در دربي‌ها بود حالا به عدد ۵ رسيد. او توانست پرسپوليسي را ببرد که پارسال دبل کرد و با احتساب سوپرجام سه جام گرفت. يحيي هم امسال نتايج خوبي در ليگ گرفت، اما ديشب اشتباهات زيادي داشت و به نوعي بازي را به مجيدي باخت.
استقلال با برد شيرين ديشب به فينال رسيد و حالا اميدوار است براي هشتمين بار قهرمان جام حذفي شود و به نوعي به قدرتنمايي پرسپوليس در چند سال اخير پايان دهد.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره