نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

دانشگر: از بچگی آرزوی گلزنی در دربی را داشتم

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
دانشگر: از بچگی آرزوی گلزنی در دربی را داشتم

ورزش 3/ مدافع پيش‌تاخته و گلزن آبي‌ها که در دربي توانست براي تيمش بدرخشد و گل سرنوشت‌سازي را در واپسين دقايق به ثمر رساند، اذعان داشت که اين تيم بازي بسيار سخت‌تري از دربي مقابل تراکتور در فينال خواهد داشت.
پس از گذراندن هفته‌اي پر از حاشيه و البته توأم با مصدوميت، فرهاد مجيدي محمد دانشگر را بخشيد و وي را با وجود مصدوميت و ريسک بالاي بازي به ميدان فرستاد؛ مدافع آبي‌ها به خوبي مزد اعتماد سرمربي تيم خود را داد و توانست با گلزني خود هم استقلال را به جام حذفي باز گرداند و هم از يک شکست در دربي پايتخت آبي‌ها را دور کند.
پس از اين پيروزي محمد دانشگر در گفتگوي زنده اينستاگرامي حاضر شد و از اتفاقات و مسائل پيش آمده گفت که با هم مشروح آن را مي‌خوانيم:
مقابل خانه‌مان هواداران تجمع کرده بودند
پس از گلزني‌ام در دربي 93، متوجه شدم مردم مقابل خانه پدري‌ام (در بوشهر) حضور پيدا کرده و به شادي پرداخته‌اند و بسيار شلوغ بود. 
در قسمت مچ پايم، استخوان نيست آهن است!

مصدوميت مچ پاي من خيلي قديمي است و در دوران تيم ملي اميد پايم دچار شکستگي شد و 9 ماه دوره درماني داشتم؛ در ديدار با پيکان هم مچ پاي من پيچيد و چون در پاي من در آن قسمت به جاي استخوان آهن (پلاتين) است، مصدوم شدم و در اواسط بازي از زمين خارج شدم. بعد از آن هم که مشکلات پيش آمد و يک هفته‌اي دور از تمرين بودم، راستش کسي هم احوالم را نپرسيد و خانه بودم.
خودم البته هر روز به تمرين وزنه مي‌رفتم و پايم را قوي کردم و در تست هم شرکت کردم که همه پزشکان گفتند بايد يک تا دو هفته استراحت کنيد؛ چهار ساعت قبل از عرق‌گيري تيم به هتل رفتم و به سرم زد که براي استقلال بازي کنم.
برداشت اشتباهي از استوري من شد
اينکه بگويم خانواده‌ام استقلالي هستند و ... را قبلا گفته‌ام؛ در آن استوري منظورم چيز ديگري بود که متاسفانه آن را بد رساندم، جريان دقيقا شد مثل مصاحبه‌ام بعد از بازي با پيکان که آقاي استراماچوني رفته بود و همگان بد برداشت کرده بودند. من همان روز که آقاي استراماچوني رفته بود مثل الان که آقا فرهاد رفته‌اند، گفتم ناراحتيم ولي الان کي مهم است؟ من بازيکن مهم هستم و هوادار و همه‌ هم مي‌دانند اگر بازي ماشين سازي و پيکان را باخت نمي‌داديم و مساوي نمي‌کرديم و با برد از زمين خارج مي‌شديم، الان قهرمان ليگ برتر مي‌شديم.
ما اختلاف‌مان سه امتياز بود با پرسپوليس که در همين حاشيه با يک باخت و مساوي 8 امتياز عقب افتاديم؛ به هواداران حق مي‌دهم چرا که منظورم را بد گفتم و بد هم در صفحه‌ام نوشتم اما بازهم خدا کمک کرد که بتوانم گل بزنم و به تيم کمک کنم.
آرزوي بچگي‌ام گلزني در دربي بود
آرزوي بچگي من گلزني در دربي است؛ ديشب که با خانواده‌ام صحبت مي‌کردم حرف خوبي مطرح شد. پنج سال قبل که استقلال مي‌برد، من و برادرانم با موتور به خيابان مي‌رفتيم و شاد بوديم اما الان من توانستيم باعث شوم که هواداران استقلال خوشحال شوند و مقابل خانه‌ام بروند و تشويق کنند.
روزبه بعد از گل دوم پرسپوليس به رختکن رفت
روزبه چشمي بعد از گل دوم که دريافت کرديم، نگاهي به سکوها داشتم که ديدم روزبه خيلي سريع به رختکن رفت؛ خيلي حالش بد شد. داريوش شجاعيان چون دو بار رباط صليبي پاره کرده، تنش سفت است و روي سکو ماند. (باخنده)
رحمتي گفت با انگيزه‌اي که داري حتما برو و در دربي بازي کن
در دوراني که حواشي پيش آمد، هم سيد مهدي رحمتي به من زنگ زد، هم حنيف عمران زاده با من صحبت کرد، آقاي نيکبخت واحدي زنگ زدند و حتي در جمع خوانندگان سامان جليلي صحبتي با من داشت؛ خيلي‌هاي ديگر هم بودند مثل آقاي هادي طباطبايي که همگي آن‌ها به من گفتند معذرت خواهي کن و به سر تمرين تيم برو.
حتي همان‌روزي که مي‌خواستم به هتل تيم براي بازي بروم، با سيد مهدي (رحمتي) صحبت کردم که او گفت اگر مي‌فهمي که مي‌تواني بازي کني برو بازي کن. سيد گفت چون مي‌فهمم پاي تو درد مي‌کند اما با اين انگيزه‌اي که داري برو و بازي کن. حتي هم خونه‌هايم همگي گفتند برو بازي کن و من هم گفتم که مي‌خواهم بروم بازي کنم تا بتوانم بار ديگر بلند شوم.

استقلالي در هر جاي دنيا که باشد، با برد تيمش شاد مي‌شود
کسي که استقلالي است، همه جوره استقلالي است؛ شما خواننده و بازيگر مي‌بينيد که در خانه نشسته و تيم مي‌برد خوشحال مي‌شود و وقتي هم بازنده مي‌شود بسيار اندوهگين مي‌شود. در هر نقطه از دنيا هم بخواهد باشد برايش فرقي ندارد چون استقلال ببرد خوشحال است.
نبايد در خيال برد مقابل پرسپوليس برويم و تراکتور را دست کم بگيريم
همه تيم تلاش کردند و سنگ تمام گذاشتند؛ من از اين طرز فکر مي‌ترسم که مي‌گويند پرسپوليس را برديم مي‌رويم تراکتور را هم مي‌بريم چون خيلي بازي خطرناکي و بسيار مهمي است و اين‌که به صورت تک بازي برگزار مي‌شود بسيار دشوار است. ضمن اين‌که بازيکنان باتجربه‌اي هم دارد و اميدوارم بتوانيم با يک نمايش خوب مقابل تراکتور به پيروزي و قهرماني برسيم.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره