نماد آخرین خبر

نتیجه فوتبال پنج ستاره همین شد

منبع
مهر
بروزرسانی
نتیجه فوتبال پنج ستاره همین شد

مهر/ کارشناس فوتبال گفت: آقاياني که قرارداد ويلموتس را بستند فکرش را نمي‌کردند روزي اينطوري دستشان رو شود و کار به آبرو ريزي برسد.

محمد مومني اظهار داشت: اتفاقي که در رقم خوردن فاجعه ويلموتس افتاد يک لکه ننگ بر دامن فوتبال ما در تاريخ گذاشت. من نمي‌توانم بپذيريم اين قرارداد از روي نا آگاهي و نا بلدي بوده چون آقايان هر کدام سالها سابقه مديريت در فوتبال ايران را دارند و اگر در اين مدت آنقدر کار ياد نگرفته‌اند که اينطور اشتباه کنند، اين عذر بدتر از گناه است.
وي اضافه کرد: به عنوان يک پيشکسوت فوتبال خوشحالم از اين که نهادهاي نظارتي و مجلس به اين پرونده ورود کرده‌اند چون آقايان کاري کرده‌اند که من خجالت مي‌کشم بگويم فوتباليست بودم و از خانواده فوتبال هستم. اميدوارم نهادهاي نظارتي بدون در نظر داشتن نام و منصب آقايان عادلانه و منصفانه تصميم بگيرند و اينطور نشود که يکي دو آدم ضعيف را قرباني کنند تا دانه درشت‌ها قسر در بروند.
مومني تاکيد کرد: حيف و ميل بيت المال گناهي نا بخشودني است و غرامت آن بايد از اموال شخصي آقايان دريافت شود. قانون بايد براي همه يکسان باشد و هر شخصي در هر مقامي باشد بايد سزاي «نابلدي»، «اشتباه» و يا «خيانت» برسد چون در غير اينصورت مردمي که سالهاست به دليل تحريم‌هاي ناجوانمردانه دشمنان تحت فشار هستند و قشر زيادي از اين مردم محروم حتي از تهيه اصلي ترين نيازهاي خود نيز ناتوان مانده‌اند، از نهادهايي که با مقصران مماشات کرده‌اند نخواهند گذشت و اين ديني است که بر عهده آنها باقي خواهد ماند. کوتاه آمدن مقابل خيانت، خيانتي بزرگتر است. 
پيشکسوت فوتبال گفت: درِ اين فدراسيون که فوتبال ايران را انگشت نماي جهان کرده بايد تخته شود. آقايان مي‌گفتند ۵ ستاره هستيم و اين نتيجه عملکردشان است. 
آقاي گل پيشين فوتبال ايران تاکيد کرد: آقايان زماني که قرارداد ويلموتس را امضا مي‌کردند فکرش را هم نمي‌کردند که آقاي بلژيکي خيلي زود بزند زير همه چيز، رقم قرارداد افشا شده و پشت پرده‌ها مشخص شود. من تاکيد مي‌کنم براي بستن اين قرارداد اشتباه صورت نگرفته چون اگر اشتباه بود، به اشتباه شان اعتراف و عذر خواهي مي کردند نه اين که اينطور جانانه از آن دفاع کنند. 


ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره