نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
ورزشی

عصبانیت برانکو از اقدام عجیب باشگاه پرسپولیس

منبع
فارس
بروزرسانی
عصبانیت برانکو از اقدام عجیب باشگاه پرسپولیس

فارس/ سرمربي اسبق تيم فوتبال پرسپوليس در واکنش به اقدام عجيب باشگاه پرسپوليس گفت: يک بازرگان را براي مذاکره با من فرستادند اما هيچ فرصتي به اين باشگاه نخواهم داد.
شب گذشته علي رغبتي در صفحه شخصي خود خطاب به هواداران پرسپوليس اعلام کرد که با برانکو توافقاتي صورت گرفته و اين مربي قبول کرده که مطالبات وي دو هفته ديگر پرداخت خواهد شد.
همچنين طي روزهاي اخير در صفحات مجازي مباحثي مبني بر اينکه سرمربي سابق پرسپوليس به اين باشگاه فرصت داده مطرح شده اما برانکو در گفت و گو با فارس تمامي اين خبرها را تکذيب کرد.
برانکو ايوانکوويچ در واکنش به اين ادعاها و اينکه آيا قبول کرده به پرسپوليس فرصت دو هفته اي ديگري بدهد اظهار داشت: هواداران عزيز که هميشه همراه پرسپوليس بوديد، شما بايد بدانيد اصل قهرماني ها به خاطر حمايت هاي شماست و من و بقيه کادر فني و بازيکنان در وهله بعد از موفقيت هاي تيم تاثير داشتيد پس شما بايد در جريان همه امور قرار بگيريد.
وي افزود: يکي دو روز پيش بود که فردي با عنوان اينکه نماينده باشگاه پرسپوليس است نزد من آمد و گفت مي خواهد در يک رستوران با من قرار بگذارد اما به او اعلام کردم که فقط در فدراسيون فوتبال عمان با وي جلسه خواهم گذاشت.
سرمربي اسبق پرسپوليس تاکيد کرد: اين فرد که در واقع يک بازرگان است و مدارک کار او را در اختيار دارم  با نامه اي از طرف باشگاه نزدم آمد و خواستار فرصت براي پرداخت مطالباتم از باشگاه پرسپوليس شد اما درخواست او را رد کردم اما در کمال تعجب شنيدم مسئولان باشگاه در فضاي مجازي و رسانه ها عنوان کردند از من فرصت رفته اند.هواداران پرسپوليس بدانند من نه کتبا و نه شفاها با اين درخواست موافقت نکردم. وقتي آقايان دروغ به اين بزرگي را در عرض 24 به مردم مي گويند من چگونه بايد حرف اين ها را باور کنم؟ (تصوير نامه اي که بازرگان مد نظر برانکو در دست داشته است را عکس خبر ببينيد)

برانکو خاطر نشان کرد: وقتي اين رفتارها با من صورت مي گيرد چطور حرف اين آقايان را قبول کنم؟ هواداران به من حق بدهند بعد از 24 ماه دروغ شنيدن حرف ها را باور نکنم. مطمئنا با اين اتفاق ادامه پيگيري هاي حقوقي انجام خواهد شد و عواقب اين کارها ديگر پاي من نيست. به حد کافي فرصت ها سوزانده شده است، چه به لحاظ مذاکره و چه فرصت هايي که فيفا به آنها داده است.
برانکو تاکيد کرد: من اين صحبت ها را انجام دادم که هواداران در جريان باشند که آقايان دست به چه اقداماتي زدند. اين نوع رفتارها زيبنده نيست و بهتر است صادقانه همه چيز را به هواداران بگويند. تاکيد مي کنم فرصتي به باشگاه ندادم و منتظر هستم مطالباتم در اسرع وقت به حسابم واريز شود.

ما را در کانال تلگرامي «کانال ورزش» دنبال کنيد

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره